IMDB-DL - آذر 93 - شماره 20

IMDB-DL - آذر 93 - شماره 20

  • نوع فایل : مجله
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

با سلام به مخاطبان مجله سینمایی IMDb-Dl ، طی هفته های اخیر متاسفانه یکی از هنرمند های عزیز کشورمون آقای مرتضی پاشایی را از دست دادیم و از جمع هنری کشورمون جدا شدند ، تیم مجله ی IMDb-Dl به خانواده این هنرمند بزرگ تسلیت عرض مینماید . در طی این ۲ شماره اخیر مثل شماره های آغازین مجله که با سختی های بزرگی مثل کمبود عضو و.. دست و پنچه نرم میکردیم دوباره همچین حالتی پیش آمده است و موقعیت سختی پیش اومده است ما از شما خوانندگان گرامی تقاضا داریم از طریق به اشتراک گذاری مجله در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و سایت هاتون از مجله سینمایی ما حمایت کنید تا بتوانیم اعضای تحریریه قوی جذب نماییم تا بتوانیم پر قدرت تر از همیشه دوباره به خانه های شما عزیزان برگردیم با کلی مطالب جدید و بروز سینمایی پس ازتون میخواهیم تک تکتون این شماره حتی خیلی کم بهمون از طریق اشتراک گذاری مجله یا معرفی به دوستانتان به ما یاری برسانید . با تشکر امیر قیومی انارکی مدیر مسئول مجله سینمایی IMDb-Dl
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری