BlazingTools Perfect Keylogger 1.96

BlazingTools Perfect Keylogger 1.96

  • کاربرد : ابزاری قدرتمند برای جاسوسی در سیستم های کامپیوتری
  • نسخه :Version 1.96
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شاید شما نیز تا به حال به این فکر افتاده اید که از اطلاعات دیگر افرادی که از کامپیوتر شما استفاده می کنند مطلع شوید. به عنوان مثال می خواهید بدانید تا دیگر اعضای خانواده در هنگام گفتگوهای اینترنتی با چه افرادی در تماس هستند و چه صحبت هایی میان آن ها رد و بدل می شود. یا قصد دارید تا از نام کاربری و رمز عبور مربوط به یک وب سایت و یا برنامه خاصی که شما به آن دسترسی ندارید آگاه شوید.این کارها از نظر اخلاقی نادرست می باشد اما در مواقعی ممکن است حلال بسیاری از مشکلات باشد. برای انجام چنین اعمالی می توانید از برنامه هاییکک بگیرید که به آن ها KeyLogger می گویند. این نرم افزارها بعد از نصب بر روی سیستم عامل اقدام به ضبط گزارش از کلید های استفاده شده در سیستم می نمایند.

Description

Do you want to know what your buddy or co-workers are doing online? Or perhaps you want to check up on your children or spouse and know what they are doing on the computer? With Perfect Keylogger it is possible in just 2 minutes! This program runs on the installed computer, fully hidden from its users, and logs everything that is typed in a protected file.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری