NTI Shadow for Mac 5.0.0.55

NTI Shadow for Mac 5.0.0.55

  • کاربرد : ابزاری برای ساخت و تهیه فایل های پشتیبان از از اطلاعات مختلف
  • نسخه :Version 5.0.0.55
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NTI Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برای بسیاری از کاربران کامپیوتر از جمله خود شما نیز این مورد پیش آمده باشد که اطلاعات شما بر روی هارد دیسک بر اثر یک اتفاق غیر منتظره از بین رفته باشد. به عنوان مثال تمامی عکس ها و یا اطلاعات کاری شما بر روی هار شما بر اثر خرابی هارد دیسک به یکباره از بین می روند، اطلاعاتی که برای شما ممکن است دارای ارزش بالایی باشند و برای جمع آوری آن ها مدت زمان زیادی را صرف کرده باشید. یکی از راههای پیش گیری برای حل مشکلات این چنینی تهیه فایل های پشتیبان ( Backup ) می باشد . به این صورت که شما از فایل های مورد نظر خود توسط نرم افزار هایی که بدین منظور طراحی شده اند فایل هایی را به صورت پشتیبان و با فرمت مختص به آن نرم افزار تولید می کنید تا در زمان های اضطراری بتوانید اقدام به بازگردانی اطلاعات خود نمایید.

Description

Back up, synchronize, and clone all of your data and partitions. NTI Shadow 5 is an easy to use "set it and forget it" backup solution that will back up, synchronize, and clone all of your data and partitions. All data is backed up in their native format for hassle free restoration. Files are backed up in real time with Shadow's continuous mode so that you are always protected from data loss.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری