RISAFloor 12.0.4 x64

RISAFloor 12.0.4 x64

  • کاربرد : طراحی کامل سازه و دال‌ های بتنی
  • نسخه :Version 12.0.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار RISAFloor دارای ویژگی های بارگذاری اتوماتیک براساس جهت عرشه ، کاهش بار بارگیری اتوماتیک ، چک کردن ارتعاش کامل طبقه ، طراحی پشته ستون ارتفاع (با توجه به مکان های پلاکی) ، صادرات (و واردات) CIS / 2 فایل های دقیق ، روابط سازه بین طبقه ، بارهای منطقه منحصر به فرد یا افزایشی، جزئیات ترانسفورماتور بتنی ، ویرایش اعداد واقعی ، باد محاسباتی خودکار و محاسبات بار لرزه ای و خیلی بیشتر نیز می باشد . در نرم افزار RISAFloor می توانید به طراحی کامل سازه و دال‌های بتنی بپردازید . سازگار بودن RISAFloor با ابزار RISA-3D به شما برای طراحی ها بسیار کمک می کند . طراحی سیستم جانبی و اجزای ساختمانی غیر استاندارد و RISAFoundation برای طراحی سیستم پایه در این نرم افزار امکان پذیر می باشد . شما می توانید بین این سه ابزار RISAFloor , RISA-3D و RISAFoundation به راحتی مانور بدهید و به ایجاد و اصلاح مدل ساختمان خود به هر نحوی که دوست دارید بپردازید . طبقه ی خود را طراحی کنید ، به صورت گرافیکی ، عرشه ها و بارهای منطقه را تعیین کنید . RISAFloor به طور خودکار توزیع بار را مدیریت می کند و کاهش LL در هر کد را محاسبه می کند . قوانین طراحی نامحدود با کاربر تعریف شده مانند عمق ، عرض ، انحراف ، میلگرد و بسیاری دیگر .

ویژگی های نرم افزار RISAFloor :

– یکپارچه سازی بدون درز با RISA-3D برای یک راه حل کلی طراحی ساختمان

– توزیع خودکار بارهای کف، کاهش بار زندگی و وزن خود

– واردات و صادرات نقشه های CAD

– تولید اتوماتیک شبکه ها ، ستون ها ، بارها ، لبه ها و عرشه ها

– هماهنگ سازی پویا بین صفحات گسترده و نمایش ها

– دارای سیستم یکپارچه مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM)

Description

RISA-3D is popular among structural engineers for many reasons, but one in particular stands out: ease of use. We designed our premier product with the daily use of structural engineering professionals in mind.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری