Lynda - Photoshop Layers Working with Multiple Photos

Lynda - Photoshop Layers Working with Multiple Photos

  • کاربرد : آموزش کار با لایه های فتوشاپ : ترکیب و لایه بندی و کار بر روی چندین عکس
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یاد بگیرید که چگونه عکس های جدید و هیجان انگیزی با استفاده از قدرت لایه ها ایجاد کنید. در این دوره ی آموزشی، آقای Rich Harrington به شما نشان می دهد که چطور از چندین عکس برای ساخت یک شبیه سازی جذاب استفاده نمائید.

او توضیح می دهد که چگونه عمق میدان را با جمع کردن تمرکز افزایش دهید؛ چگونه عناصر اضافی را با استفاده از چندین عکس از یک صحنه حذف کنید؛ و چگونه یک عنصر متحرک را با استفاده از ترکیب اکشن از قاب جدا کنید. آقای Harrington در ادامه در مورد نحوه ی تصویر برداری از آسمان شب و ساخت یک تصویر دنباله ی ستاره ای صحبت می کند و نحوه ی اسمبلی مجدد یک تصویر بزرگ را به وسیله ی اسکن های متعدد آموزش می دهد.

Description

Discover how to create new and exciting images with the power of layers. In this course, join Rich Harrington as he steps through how to use multiple photographs to create compelling imagery. Rich shows how to get increased depth of field with focus stacking; how to remove distractions by using multiple photos of the same scene; and how to see a moving subject traverse the frame using an action composite. He also covers how to shoot the night sky and create a star trail photo, and how to reassemble a large image using multiple scans. To wrap up the course, Rich shares how to create sweeping views with large panoramic photos.
Topics include:
Working with the Layers panel
Understanding Smart Objects
Sharpening and grading images
Using multiple images to remove unwanted objects
Shooting techniques for action composites
Shooting for a black-and-white HDR
Scanning a large image in multiple pieces
Creating panoramic images
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری