Lynda - Luminar Essential Training

Lynda - Luminar Essential Training

  • کاربرد : آموزش کامل نرم افزار ادیت هوشمند عکس Luminar
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Luminar برنامه ای بی نظیر برای ادیت عکس است و حقیقتا همه امکانات فتوشاپ و لایت روم که یک عکاس به آن ها نیاز دارد را در اختیار شما می گذارد. محیط آن جذابتر و فرایندهای کاری اش نسبت به فتوشاپ سریعتر است.
در این مجموعه یاد می گیرید که چطور عکس ها را در این برنامه بهتر کنید و بر روی آن ها فیلترهای هوشمند اعمال کنید ، فیلترهایی که خودشان می دانند بهترین تنظیمات نور و رنگ برای عکس شما چیست.
استفاده از Preset ها در لومینار را یاد خواهید گرفت ، سفارشی سازی و ساخت محیط کار ویژه خودتان را یاد می گیرید ، با لایه ها در این برنامه کار خواهید کرد و عکس ها را سیاه و سفید خواهید کرد و . . .

Description

Luminar, from Skylum, is a powerful but affordable image-editing app for Mac and Windows. In this course, photographer, educator, and author Derrick Story steps through the essential features of Luminar, showing how to navigate and customize the interface, work with layers, and perform common tasks, such as retouching and replacing skies. Learn how to enhance images with its creative filters and presets, and perform more advanced techniques such as LUT mapping and converting to black and white. Derrick also includes a quick-start chapter to get experienced digital pros up and running with Luminar in minutes.
Topics include:
Applying filters and presets
Cropping images
Batching processing
Working with layers
LUT mapping
Converting to black and white
Toning images
Sharpening
Reducing noise
Saving and exporting images
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری