Lynda - Fusion 360 Product Rendering Techniques

Lynda - Fusion 360 Product Rendering Techniques

  • کاربرد : آموزش تکنیک های رندر محصولات در برنامه Fusion 360
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار مدلسازی قدرتمند می باشد که مخصوص طراحان محصول ساخته شده است. این دوره ی آموزشی به شما نشان می دهد که چگونه مدل های خود را برای ارائه محصول و یا تصاویر جالب توجه رندر کنید.
شما در این دوره یاد می گیرید که چطور مایعات، متن ها، و لیبل ها را مدلسازی کنید؛ چگونه یک تصویر مرجع را وارد نمائید؛ چطور عکس برگردان را جایگذاری کنید؛ و به چه نحو یک صحنه ی قابل رندر را تنظیم نمائید. پس از آن نیز، مدرس دوره به شما نحوه ی رندر کردن محلی مدل ها و استفاده از منابع ابری را نشان می دهد و شما را با تکنیک های رندر محصول در نرم افزار Fusion 360 به طور کامل آشنا می نماید.

Description

Autodesk Fusion 360 is a powerful modeling tool for product designers. This course shows how to render your models for presentations, use in packaging design, or for immersive viewing. Discover how to model liquids, text, and labels; insert a reference image; insert decals; and set up a rendering scene. From there, learn how to render your models locally and using cloud resources.
Topics include:
Inserting a reference image
Revolving a sketch
Embossing the text
Creating labels
Applying appearance
Working with scene settings
Local rendering
Setting the scene
Conducting and rendering the motion study
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری