Lynda - Particular 3 for After Effects Essential Training

Lynda - Particular 3 for After Effects Essential Training

  • کاربرد : آموزش راه اندازی سیستم ذرات در After Effects بوسیله پلاگین Particular 3
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پلاگین Trapcode Particular از شرکت Red Giant یک سیستم تولید ذره ی استاندارد و یکی از مهمترین پلاگین ها برای نرم افزار ادوبی افتر افکت می باشد. در این دوره ی آموزشی، آقای Ian Robinson به شما کمک می کند تا به سرعت با Particular 3 آشنا شوید و نحوه ی استفاده از آن در افتر افکت را یاد بگیرید. او در ابتدا به شما نشان می دهد که چطور یک سیستم پارتیکل و پخش کننده ی ساده را ایجاد کنید.

سپس مشخصه های پارتیکل و پخش کننده های مختلف را به شما توضیح میدهد و نحوه ی ساخت یک ذره ی سفارشی را آموزش می دهد. شما در ادامه با نحوه ی ادغام نورها و دوربین با سیستم پارتیکل آشنا می شوید، و نحوه ی ساخت ذرات پیچیده را به وسیلۀ سیستم های مختلف یاد می گیرید. شما در طول این دوره به خوبی با Particular 3 آشنا می شوید و نحوه فعالیت حرفه ای با آن را یاد می گیرید.

Description

Red Giant Trapcode Particular—an industry-standard particle generator—is one of the most important plugins for Adobe After Effects. In this course, join Ian Robinson as he helps you get up to speed with using Particular 3 for After Effects. To begin, Ian shows how to create a basic emitter and particle system. He then examines different kinds of emitters and particle attributes; shares how to create custom particles; looks at how lights and cameras are integrated with particle systems; and explains how to build complex particles using multiple systems. After building a solid foundation for working in Particular 3, he dives into some short projects, showing how to stop time with Time Factor, create secondary particle systems from other particles, create light streaks, and more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری