Lynda - Photoshop for the In-House Designer

Lynda - Photoshop for the In-House Designer

  • کاربرد : فرمت بندی سندهای فتوشاپ، ساخت کتابخانه ی براش ها و دارایی ها، به اشتراک گذاشتن کارها، و آماده کردن ف
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بسیاری از شرکت ها از طراح های خصوصی استفاده می کنند تا بتوانند میزان هزینه و خلاقیت را به خوبی کنترل نمایند. با این وجود، نقش یک طراح خصوصی ممکن است با یک فری لنسر بسیار متفاوت باشد. بخش هایی نظیر قالب ها و استایل ها، یکسان بودن فایل خروجی، و ورک فلوی اشتراکی از اهمیت زیادی در طراحی برخوردار هستند. این دوره ی آموزشی به طراحان کمک می کند تا مهارت های فتوشاپ خود را برای انجام طرح های خصوصی تغییر دهند و بر روی نحوه ی همکاری، سازگاری، و موثر بودن تمرکز داشته باشند. مدرس این دوره، آقای Tony Harmer مباحثی نظیر فرمت بندی سندهای فتوشاپ، ساخت کتابخانه ی براش ها و دارایی ها، به اشتراک گذاشتن کارها، و آماده کردن فایل ها برای استخراج را آموزش می دهد و شما را برای ساخت گرافیک وب و طراحی UX نیز آماده می کند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Many companies are bringing design in-house for greater creative control and cost efficiency. However, you may find the role of an in-house designer is very different from that of a freelancer. There is a stronger emphasis on templates and styles, consistent file output, and shared workflows. This course helps designers transition their Photoshop skills to in-house design work, with a focus on efficiency, compatibility, and collaboration. Designer and creative consultant Tony Harmer covers topics such as formatting Photoshop documents, making quick adjustments and selections, leveraging templates and presets, building libraries of assets and brushes, sharing your work, and finalizing files for export. Plus, get tips for generating assets for web and UX design, as well as print production, and creating animation and video in the Photoshop timeline.
Topics include:
Building templates
Organizing your layers
Managing presets
Sharing assets
Collaborating
Quick masking for mockups
Making brushes
Generating assets for web and UX
Creating animation and video
Saving files correctly
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری