MasterClass - Annie Leibovitz Teaches Photography

MasterClass - Annie Leibovitz Teaches Photography

  • کاربرد : آموزش تغییر نگاه به عکاسی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : MasterClass
  • سال تولید : 2017

توضیحات

به عنوان اولین زنی شناخته می شود که توانست در مجله معروف Rolling Stone به مقام عکاس ارشد دست یابد، هم چنین او آخرین کسی است که توانست از John Lennon خواننده مطرح بریتانیایی عکس پرتره بگیرد. وی در اولین دوره آموزشی آنلاین خود می آموزد که چگونه در تصاویر خود یک مفهوم را گسترش دهید، با موضوع کار کنید، در نور طبیعی عکاسی کنید و به کمک ویرایش های نهایی به عکس هایتان حیات بخشید. در این دوره، دنیا را از چشم های Annie Leibovitz تماشا خواهید کرد و نگاه خود به حرفه ی عکاسی را تا ابد تغییر خواهید داد.مشخصات دوره آموزشی MasterClass – Annie Leibovitz Teaches Photography :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Masterclass

– مدرس : Annie Leibovitz

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 40 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1920×1080

– فرمت فایل : Mp4

Description

Annie was the first woman to be named chief photographer at Rolling Stone and the last person to take a portrait of John Lennon. In her first online class, Annie shows us that what makes a picture stunning isn’t the gear or technology—it’s the story. Annie teaches you her philosophy on photography—how to develop concepts, work with subjects, shoot with natural light, and bring images to life in post-production. See the world through her eyes.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری