Lynda - C++ Game Programming 2

Lynda - C++ Game Programming 2

  • کاربرد : برنامه نویسی بازی با زبان سی پلاس پلاس
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مقدمه ای سرگرم کننده برای دنیای برنامه نویسی بازی با ++C دریافت کنید. این دوره، قسمت دوم سری است. اصول اولیه سطح توسعه بازی را با ++C و کتابخانه چندرسانه ای ساده و سریع (SFML) تدریس می کند.
نحوه ساخت یک بازی نمونه کاملا قابل پخش را دنبال کنید و یاد بگیرید: پازل اعتیاد آور تقسیم روی صفحه نمایش تنها بر اساس بازی ضربه ایده آل توماس بود. مربی جان هورتون دانش ++c خود را با موضوعاتی مانند قابلیت split-screen، صدا جهت عمودی (spatialization)، سطوح سفارشی، تشخیص کالیژن، افکت های ذرات و تکسچرهای واقع بینانه با شیدرهای قابل برنامه ریزی OpenGL گسترش می دهد.
نحوه ایجاد کلاس های کاراکتر قابل بازیابی انتزاعی، توابع پلی مورث کد برای تشخیص کالیژن، و ایجاد مدیریت صدا و کلاس های HUD را یاد بگیرید. هنگام ساخت بازی، همچنین چگونگی استفاده بهتر از مفاهیم برنامه نویسی پیشرفته شی گرا مانند وراثت و پلی مورفیسم را یاد خواهید گرفت.
تمام نرم افزار های مورد استفاده در این دوره، از جمله ویژوال استودیو، رایگان است، اما شما می توانید با ابزار توسعه انتخاب خود را دنبال کنید. این دوره توسط Packt Publishing تهیه شده و ما به این آموزش در کتابخانه مان افتخار می کنیم.عناوین اصلی این دوره آموزشی :
وراثت
پلی مورفیسم
کلاس های خلاصه نویسی
طراحی سطح
تشخیص کالیژن
تقسیم بندی
کلاس HUD
گسترش کلاس های SFML
سیستم ذرات
سایه ها
و…

Description

Get a fun introduction to the world of game programming with C++. This course, part two in a series, teaches the next-level basics of game development with C++ and the Simple and Fast Multimedia Library (SFML). Follow along and learn how to build a fully playable sample game: an addictive split-screen puzzle based on the hit indie game Thomas Was Alone. Instructor John Horton stretches your C++ knowledge with topics such as split-screen functionality, immersive directional sound (spatialization), custom levels, collision detection, particle-driven effects, and realistic texturing with OpenGL programmable shaders. Learn how to build abstract playable character classes, code polymorphic functions for collision detection, and create sound manager and HUD classes. While building the game, you also learn how to make better use of advanced object-oriented programming concepts such as inheritance and polymorphism. All the software used in the course, including Visual Studio, is free, but you can follow along with the development tools of your choice.

This course was created and produced by Packt Publishing. We are honored to host this training in our library.
Topics include:
Inheritance
Polymorphism
Abstract classes
Level design
Collision detection
Spatialization
The HUD class
Extending SFML classes
Particle systems
Shaders
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری