Phlearn - Photoshop Compositing - Masking and Cutting Out Subjects

Phlearn - Photoshop Compositing - Masking and Cutting Out Subjects

  • کاربرد : آموزش ترکیب در فتوشاپ: تکنیک ها و ملزومات ضروری
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Phlearn
  • سال تولید : 2018

توضیحات

هنر ترکیب عکس ها و آبجکت های مختلف در طراحی به شما کمک می کند تا طرح هایی بسیار خلاقانه تر و نوآورانه تر داشته باشید. نرم افزار فتوشاپ ابزارهای قدرتمندی مانند ماسک ها، وجود تنظیمات متنوع برای لایه ها، blending و Smart Object ها و ... و همچنین امکان استفاده از تکنیک های گسترده و حرفه ای در این زمینه را به کاربران خود ارائه می دهد و امکانی را برای آن ها فراهم می کند تا با ترکیب چنیدین عکس و افکت مجزا یک تصویر زیبا و منحصربفرد را خلق کنند.
در دوره آموزشی Phlearn Photoshop Compositing: Essential Tools & Techniques PRO شما با تکنیک ها و ملزومات ضروری ترکیب در نرم افزار فتوشاپ آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Phlearn Photoshop Compositing: Essential Tools & Techniques PRO:
- روتوش
- کامپوزیت
- گردش کار
- لایت روم
- فتوشاپ
- عکاسی

Description

Learning how to combine or composite multiple photos together will open a new world of possibilities for any photographer. Whether you are new to compositing or an experienced editor, this tutorial will change the way you create composite images. Follow along with the included RAW Photos; and Custom Photoshop Brushes.

Topics Include:
– Retouching
– Compositing
– Workflow
– Lightroom
– Photoshop
– Photography
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری