آموزش مدلینگ اسلحه Walter P99 / 3DMotive - Modeling The Walter P99 Volume 3

3DMotive - Modeling The Walter P99 Volume 3
آموزش مدلینگ اسلحه Walter P99

  • کاربرد : آموزش مدلینگ اسلحه Walter P99
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : 3DMotive
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در مدلینگ Walther P99 ، در مورد نحوه ایجاد مدلهای های‌پولی و لاو‌پولی مدل میپردازیم. .. بله درست حدس زدید ، یک اسلحه Walther P99 !!!
برای اولین بار به رفرنسمون مراجعه میکنیم و در مورد بهترین روش مدلینگ یک مدل پیچیده مانند این ، صحبت خواهیم کرد. سپس به ایحاد بدنه مدل های‌پولی با استفاده از هندسه تمیز و ورک فلوی عیر مخرب (non destructive) خواهیم پرداخت. پس از آن تایم لپس ، اتمام همه جزییات کوچک روی بنده را می دهیم.
به قسمت بالای تفنگ رفته و از تریکبی از مدلینگ سطح (plane ) و خط برای دریافت نتیجه خوب استفاده مینماییم. بار دیگر ، تایم لپس ، قطعات باقیمانده رو انجام می دهیم. نهایتاً ، زمانی که همه چیزی انجام می شود ، با استفاده از ورک فلوی غیر مخرب ، های‌پولی را به لاو‌پولی تبدیل کرده و آن را برای یک مدل آماده بازی بهینه سازی می کنیم. عناوین اصلی این دوره آموزشی:
تنظیمات صحنه و مروری بر رفرنس ها
شروع مدلینگ High Poly Base
تایم لپس مدلینگ بیس اضافی

Description

In Modeling the Walther P99, we will go over on how to create the high and low poly of...you guessed it, a Walther P99 handgun! We will first go over our reference where we will talk about the best way to approach a complicated model such as this one. Next, we will then move onto creating the body for our high poly model using clean geometry and a non destructive workflow. After that we will do a timelapse, finishing all small details on the body. Then once that is done we will move into the top part of the gun where we will use a combination of plane modeling and line modeling to get a good and accurate result. Once again, we will finish off with an timelapse of the remaining parts. During all timelapses there will still be a narration explaining the tought progress behind all the choices I make. Then finally when everything is done, we will use the non destructive workflow to turn our high poly back into a low poly and optimize it until it is a game ready model.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری