آموزش انتقال از اتوکد به فیوژن 360 / Lynda - Migrating from AutoCAD to Fusion 360

Lynda - Migrating from AutoCAD to Fusion 360
آموزش انتقال از اتوکد به فیوژن 360

  • کاربرد : آموزش انتقال از اتوکد به فیوژن 360
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصول پرچم‌دار شرکت Autodesk، یک نرم افزار طراحی به کمک رایانه است که توسط طراحان، معماران و مهندسان در ساختن مدل‌های دو بعدی و سه بعدی از سطوح یکپارچه و یا شبکه‌ای استفاده می‌شود. قبل از طراحی به کمک رایانه، طراحان مجبور بودند با ابزاری مانند تخته‌های طراحی، مداد، خودکار، خط کش، قطب نما و گونیا کار کنند که نسبت به ابزارهای امروزی مانند AutoCAD امکانات بسیار محدودتری داشتند. از سال 1982 میلادی که اولین نسخه نرم افزار AutoCAD به بازار ارائه گردید، به علت قابلیت‌های پیشرفته طراحی اتوماتیک و کامپیوتری به سرعت به پراستفاده‌ترین ابزار طراحی به کمک رایانه تبدیل شد. Autodesk Fusion 360 به شما اجازه می دهد در طراحی های سه بعدی با هرکسی در داخل شرکت و خارج از آن همکاری کنید. با این برنامه می توانید مدل های CAD را مشاهده کنید، علامت بزنید، نظر ثبت کنید و در ساخت آن ها با دیگران در هر کجا و هر زمان همکاری کنید. برنامه از ۱۰۰ فرمت مختلف از جمله DWG, SLFPRT, IPT, IAM, CATPART,IGES, STEP, STL پشتیبانی می کند. با این برنامه اشتراک گذاری طراحی های خود را با تیم، کاربران، شرکای تجاری و دوستان آسان کنید.برنامه Autodesk Fusion 360 رایگان می باشد و از آن می توانید برای نمایش نمونه کار های خود به مشتریان استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه نیاز به اکانت Fusion 360 دارید.
در دوره های آموزشی Migrating from AutoCAD to Fusion 360 با مهاجرت از اتوکد به فیوژن 360 آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Migrating from AutoCAD to Fusion 360:
- شباهت ها و تفاوت های بین اتوکد و فیوژن 360
- همکاری در تیم فیوژن و A360
- محدودیت طرح
- ایجاد و اصلاح ابزار
- هدف طراحی
- قطعات و اجزای مونتاژ
- ایجاد نقاشی های 2D
- وارد کردن فایل اتوکد
- صادرات نقاشی به DWG

Description

AutoCAD users who are migrating to Fusion 360 will encounter tools, terminology, and workflows that may differ from what they're used to. Although both are Autodesk products, AutoCAD and Fusion 360 are dissimilar in several ways. This course explores the key elements of Fusion 360 that every experienced AutoCAD user needs to know before moving their work to Fusion 360. Instructor Jomarc Baquiran helps to prepare you to make the switch by going over similarities and differences between AutoCAD and Fusion 360, how to model and assemble 3D components, how to create 2D drawings, and more.
Topics include:
Similarities and differences between AutoCAD and Fusion 360
Collaborating in Fusion Team and A360
Sketch constraints
Creating and modifying tools
Design intent
Assembling parts and components
Creating 2D drawings
Importing AutoCAD files
Exporting a drawing to DWG
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری