PTC Mathcad 15.0

PTC Mathcad 15.0

  • کاربرد : نرم افزار محاسبات ریاضی فنی و مهندسی
  • نسخه :Version 5.0.0.55
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Parametric Technology
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری که کلیه ابزار های محاسباتی مورد نیاز مهندسین محققین آمار و ریاضیات و .. را به صورت یک بسته کامل عرضه نموده است و به همین جهت و توانایی های رسم گرافیکی بالای نمودار در آن که مورد علاقه معماران نقشه کش و طراحان مکانیک و همچنین پژوهشگران می باشد که از نمودار ها جهت تفسیر و نتیجه گیری استفاده می کنند .این برنامه قابلیت تغییرات زبان نوشتن فارسی در آن را داشته Unicode enables و خود آن به ۹ زبان چینی کره آلمانی فرانسه و انگلیسی و .. در منو و ابزارهاعرضه شده است . شرکت تولید کننده این نرم افزار این نرم افزار را جهت محاسبات در نرم افزار طراحی خود ProEngineer که مهندسین فنی مکانیک ، حرارت وسیالات و طراحی جامدات به این برنامه طراحی آشنایی کامل دارند تهیه و به وجود آورده است. بنابراین می توان از آن در کنار بزرگترین نرم افزار های طراحی دیگر مانند Inventor . Mechanical , AutoCAD ,SolidWorks ,CATIA ,.. و یا به تنهایی جهت محاسبات ریاضی پیشرفته و حقیقی پون یافتن مقدار عددی انتگرالها و سریها و..در مهندسی فنی استفاده نمود.

Description

PTC, The Product Development Company, recently released a new service release of Mathcad 15.0 M050, the latest release of PTC engineering calculation software

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری