V-ray for Cinema 4D 3.6.0

V-ray for Cinema 4D 3.6.0

  • کاربرد : پلاگین V-ray برای سینما فوردی
  • نسخه :Version 3.6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MAXON Computer
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پلاگین فوق العاده محبوب و کاربردی سه بعدی کاران می باشد که با استفاده از آن می توان رندر های بسیار طبیعی و واقعی برای کارهای معماری وانمیشن و … تهیه نمود. این پلاگین ضمن افزایش چشمگیر کارایی در رندر کردن تصاویر واقع‌نما سرعت رندرینگ رو هم بسیار بالا می‌بره. VRAY for C4D v3.6.0 بر روی Cinema 4D با ورژن های -R18-R19 قابل نصب می باشد.

V-RayforC4D 3.6 برای هر دوی CPU و GPU یکپارچه و بهینه سازی شده ، با استفاده از این نسخه ، هر آنچه که یک هنرمند میخواهد رندر کند ، با سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده حتی هنگام کار با صحنه های بسیار پیچیده 3D ، تحویل بگیرد. V-RayforC4D 3.6 تحت همان فناوری هسته 3.6 ساخته شده است . V-Ray یک استاندارد صنعتی است که در جلوه های بصری ، پخش ، پروژه های طراحی معماری نزدیک 20 ساله که ازش استفاده می شود. با مجموعه ابزارهای نورپردازی ، شیدینگ و رندرینگ ، هنرمندان و طراحان کنترل کاملی بر کل فرآیند از ریل تایم تا فریم آخر خواهند داشت.

Description

The V-RAYforC4D team is pleased to announce the availability of V-ray for Cinema 4D (3.6.00 stable release), is a professional rendering solution for Cinema 4D users, looking to get the most realistic and fastest production images (still and motion) possible when working with this specific modeling tool.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری