TriSun PDF to JPG 14.0

TriSun PDF to JPG 14.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل PDF به عکس
  • نسخه :Version 14.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TriSun Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کاربردی برای تبدیل فایل های پی دی اف به تصاویر با فرمت های JPG، PNG، BMP، TIF، GIF، PCX و TGA و در حالت دسته ای می باشد. شما بدون نیاز به نرم افزارهایی مانند Adobe Acrobat و Adobe Reader می توانید اینکار را انجام دهید. با قابلیت خط فرمان (CLI)، توانایی تبدیل سریع و دقیق، رابط کاربری عالی،حفظ ظاهر اصلی از فایل های پی دی اف با خروجی JPG / PNG / BMP و دیگر فایل های تصویری .lso، PDF به JPG و پشتیبانی از یونیکد در پی دی اف را داراست. نرم افزار TriSun Software PDF to JPG امروز در سایت دانلود سافت ور قرار گرفته و قابلیت تبدیل فایل های PDF محافظت شده حتی با پسورد را نیز دارد و تنظیم رزولیشن و خروجی و رنگ و چرخش تصاویر،تعیین محدوده صفحه برای تبدیل را دارید.

Description

PDF to JPG is used to convert PDF files to JPG, PNG, BMP, TIF, GIF, PCX and TGA images in batch mode. It works without Adobe Acrobat or Adobe Reader, and has Command Line Interface (CLI), fast and accurate conversion ability, friendly interface, small size.It retains the original appearance of PDF files in the output jpg/png/bmp and other image files.lso, PDF to JPG supports Unicode PDF file name and content, converting the password-protected PDF files, setting output resolution & colors, rotating the output images, and specifying page range to convert.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری