Tangible Software Solutions 06.2018

Tangible Software Solutions 06.2018

  • کاربرد : تبدیل کدهای زبان های مختلف برنامه‌ نویسی
  • نسخه :Version 06.2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Tangible Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک مجموعه نرم افزار قدرتمند و بسیار حرفه ای، به منظور تبدیل سورس کدهای برنامه نویسی به سایر زبان ها است. همانطور که می دانید، اجرای یک عمل خاص در زبان های برنامه نویسی مختلف امکان پذیر است، برای مثال شما می توانید در سی پلاس پلاس، سی شارپ، وی بی و … برنامه ای بنویسید که بتواند دو عدد را با همدیگر جمع یا تفریق کند. با آنکه این برنامه در تمامی زبان ها به طور یکسان عمل می کند، اما نحوه کدنویسی هریک از آنان با همدیگر متفاوت هستند.

در این مطلب مجموعه 12 نرم افزار مجزا و بسیار قدرتمند را برای شما عزیزن آماده کرده ایم که می توانند سورس کدهای مربوط به یک زبان را به زبانی دگیر تبدیل کنند. برای مثال شما می توانید کدهای یک برنامه خاص در زبان جاوا را به VB تبدیل کنید، همچنین امکان تبدیل سورس کدها بین زبان های برنامه نویسی VB.NET, C#, Java, C Plus Plus و … به همدیگر نیز وجود دارد.

Description

Tangible Software Solutions - The Most Trusted Name in Source Code Conversion. Convert Between VB, C#, C++, and Java with the. Most Accurate and Reliable Source Code Converters. Want some tips on converting between VB and C#? Check out the article, "Convert Between VB.NET and C#" in Visual Studio Magazine's June 2005 issue by Dave Doknjas, President of Tangible Software Solutions Inc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری