کامپیوتر راه ما را به بهشت ​​؟: نقش اینترنت و ارتباطات فن آوری در مصرف پایدار و جهانی شدن (جهانی شدن و محیط زیست) / Computing Our Way to Paradise?: The Role of Internet and Communication Technologies in Sustainable Consumption and Globalization (Globalization and the Environment)

کامپیوتر راه ما را به بهشت ​​؟: نقش اینترنت و ارتباطات فن آوری در مصرف پایدار و جهانی شدن (جهانی شدن و محیط زیست) Computing Our Way to Paradise?: The Role of Internet and Communication Technologies in Sustainable Consumption and Globalization (Globalization and the Environment)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Robert Rattle
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • شابک / ISBN : 0759109486, 9780759109483, 0759119333, 9780759119338

توضیحات

رابرت رت (به انگلیسی: Robert Barnwell Rhett) سناتور سابق عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا بود. وی در سال ۱۸۵۰ تا ۱۸۵۲ میلادی سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سنای ایالات متحده آمریکا بود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری