سلامت الکترونیک: ترکیب بهداشت مخابراتی، پزشکی از راه دور، مهندسی پزشکی و بیوانفورماتیک به لبه: جهانی کارشناسان اجلاس کتاب (پژوهی در سلامت ... در فناوری سلامت و انفورماتیک) / eHealth: Combining Health Telematics, Telemedicine, Biomedical Engineering and Bioinformatics to the Edge:Global Experts Summit Textbook (Studies in Health ... in Health Technology and Informatics)

سلامت الکترونیک: ترکیب بهداشت مخابراتی، پزشکی از راه دور، مهندسی پزشکی و بیوانفورماتیک به لبه: جهانی کارشناسان اجلاس کتاب (پژوهی در سلامت ... در فناوری سلامت و انفورماتیک) eHealth: Combining Health Telematics, Telemedicine, Biomedical Engineering and Bioinformatics to the Edge:Global Experts Summit Textbook (Studies in Health ... in Health Technology and Informatics)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Bernd Blobel
  • شابک / ISBN : 978-1-58603-835-9
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری