موتور های 3D بازی معماری: برنامه های زمان واقعی با سحر و جادو وحشی (مورگان Kaufmann سری در تکنولوژی 3D تعاملی) مهندسی / 3D Game Engine Architecture: Engineering Real-Time Applications with Wild Magic (The Morgan Kaufmann Series in Interactive 3D Technology)

موتور های 3D بازی معماری: برنامه های زمان واقعی با سحر و جادو وحشی (مورگان Kaufmann سری در تکنولوژی 3D تعاملی) مهندسی 3D Game Engine Architecture: Engineering Real-Time Applications with Wild Magic (The Morgan Kaufmann Series in Interactive 3D Technology)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : David H. Eberly
  • چاپ و سال / کشور: 2004
  • شابک / ISBN : 9780122290640, 012229064X

Description

The book combined with the working(!) examples on the CD really get you started. The very first example shows how you can draw an object, view it in perspective projection, rotate and translate the object, and rotate and translate the camera. The examples use OpenGL API, and I compiled only the VC++ 7.1 project that use OpenGL as the rendering mechanism in VC++ 8.0 on Windows Vista - this works well. Only complaint is that there is no chapter that explains the matrix model of OpenGL. Sure enough this is to be found in a lot of other books, but if the author had decided to put in a chapter explaining the matrix model - e.g. how the perspective transformation matrix is derived from first principles, then this would be the only book you ever need.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری