Solvusoft FileViewPro Gold Edition 1.3.2.20

Solvusoft FileViewPro Gold Edition 1.3.2.20

  • کاربرد : نرم افزار نمایش انواع فایلها با فرمتهای گوناگون
  • نسخه :Version 1.3.2.20
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Solvusoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

همانطور که از نامش پیداست نرم افزاری جالب جهت نمایش انواع فایلها با فرمتهای گوناگون است. این برنامه با این هدف ساخته شده است تا برای باز کردن هر فایل نیازمند نرم افزار اختصاصی آن نباشیم. شما که همیشه نمیخواهید به صورت تخصصی هر فرمت را با برنامه مختصش باز کنید. گاهی اوقات در نقش یک تعمیر کار نیازمند بررسی سریع سیستم مشتری هستیم و نیازمند برنامه ای هستیم که سریعا محتوای فایلهای مختلف را نمایش دهد. گاهی کاربران مبتدی هستند و اطلاعات کافی در مورد برنامه هعای مختلف ندارند. برای این افراد نیز استفاده از این برنامه مفید است. چرا که تنها با یک برنامه میتوانند صدها فایل با فرمتهای مختلف را باز کنند.

این برنامه قادر است انواع اسناد متنی، فایلهای صوتی، ویدیویی، پادکستها، آهنگها، عکسها، فایلهای فشرده و .. را باز کنید. میتوانید بین تعداد زیادی فایل کلمه خاصی را جستجو کنید. میتوانید فایلهای فشرده را باز کنید و یا درست کنید. هر فایلی را تنها با یک کلیک میتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید. برنامه وقتی فایلی را باز میکند اطلاعات کاملی از آن نمایش میدهد. به عنوان مثال حجم فایل، مسیر، تاریخ ایجاد، تاریخ ویرایش، تاریخ دسترسی، نوع فایل و …. . فایلهای قابل چاپ را میتوانید بدون مراجعه به برنامه های مرتبط مستقیما پرینت بگیرید. برنامه بسیار ساده طراحی شده است و از دراگ دراپ پشتیبانی میکند. یعنی هر فایلی را میتوانید با کشیدن در محیط برنامه باز کنید.

امکانات و ویژگی های FileViewPro:
ظاهر گرافیکی ساده و با پشتیبانی از درگ دراپ فایلها به داخل برنامه
پشتیبانی از صدها فرمت مختلف متنی، ویدیویی، صوتی و تصویری و …
امکان جستجو کلمه ای خاص در اسناد مختلف
امکان باز کردن و یا ساخت فایلهای فشرده
نمایش مشخصات کامل فایل
سازگاری با نسخه های مخلتف ویندوز
امکان پرینت اسناد متنی
و …

Description

FileViewPro is an easy-to-use solution that allows you to open hundreds of different file types with ONE program. Open any document, watch any video, listen to any song, view any photo or open any other file type that you desire.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری