SitniSati  FumeFX 5 for 3ds max 2018-2019

SitniSati FumeFX 5 for 3ds max 2018-2019

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : پلاگین تیری دی اس مکس برای شبیه سازی آتش، انفجار و دود
  • نسخه :Version 5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SitniSati
  • سال تولید : 2018

توضیحات

سالیان پیش، کاربران نرم افزارهایی چون مایا (MAYA) و هودینی (HOUDINI) با افتخار از وجود شبیه سازهای سیالات در نرم افزارهای خود سخن می راندند و کاربران نرم افزار مکس (3ds Max) سر افکنده بودند از این که نمی توانند به درستی شبیه سازی فعالیت های سیالات، دود و آتش را انجام دهند. اما چندی بعد متخصصان شرکت Sitni Sati یکی از محبوبترین مهندسان نزد کاربران 3ds Max در دنیا شدند زیرا توانستند یکی از کاملترین، قویترین و دقیق ترین شبیه سازهای سیالات، یعنی پلاگین FumeFX را به دنیای 3da max وارد نمایند. پلاگین FumeFX یکی از معروفترین، قوی ترین و پر استفاده ترین نرم افزارهای ساخت جلوه های آتش، انفجار و سیالات می باشد. شبیه سازی این پلاگین بسیار به واقعیت نزدیک بوده و تشخیص این که تصویر نهایی واقعی است یا شبیه سازی بسیار مشکل می باشد.
FumeFX به عنوان بهترین پلاگین آتش و دود در نرم افزار 3DS Max نسخه جدید خود را با تغییرات در سرعت پردازش و استفاده بهینه تر از کارت گرافیک در پردازش و شبیه سازی معرفی نمود. مه مترین خصوصیت اضافه شده به Fume FX 3 که یکی از مشکلات آن بود، استفاده از قدرت کارت های گرافیک جهت پیش نمایش شبیه سازی سیالات می باشد. پشتیبانی از کانال های مجزا و مستقل رنگ در شبیه سازی، پشتیبانی از فرمت جدید انتشار دهنده سیستم سیالات، پشتیبانی از N-sim هدف شبیه سازی با قابلیت یک Grid به چند Grid، پیش نمایش Turbulence Noise، پیش نمایش چند دیدی، پیش نمایش با استفاده از کارت گرافیک و ذخیره سازی به فرمت های Avi و Png در طول زمان شبیه سازی، دریافت خروجی های بیشتر به منظور MultiPass Compositing ( یعنی Render Element های بیشتری از نسخه قبل تولید می کند) از دیگر خصوصیات Fume FX 3 می باشد.

رابط کاربری و محیط کاری تغییرات چندانی نکرده است اما با جابجایی چند پارامتر و تسهیل در آن ها مواجه هستیم. شبیه سازی کمی سریع تر شده است ولی همچنان طاقت فرسا می باشد. توابع Motion Blur کمی بهبود یافته و خروجی نهایی با کیفیت بالاتری تولید می شود. با قابلیت جدید Fume FX 3 اینک Effectors به کاربران اجازه می دهد که توابع voxel را با پارامترهای خود کنترل کنند. پارامترهای Fume FX 3 آنقدر تغییرات کرده اند که نیاز به 1 ماه زمان برای کار با آن هاست. استفاده از قوانین فیزیک سیالات در این سیستم باعث شده است که ایجاد شبیه سازی به نحوی بسیار صحیح و نزدیک به واقعیت انجام پذیرد. استفاده از پارامترهای متنوع، قابلیت ایجاد تصاویر بسیار زیبا از سیالات مانند دود، مه، آتش، انفجار، بخار و ... همگی از توانایی های این نرم افزار می باشد. نرم افزار FumeFx به صورت مستقل عمل نمی کند، بلکه به عنوان یک الحاق (plugin) به نرم افزار autodesk 3ds max اضافه شده و توانایی های خود را در این محیط بروز می دهد.

قابلیت های کلیدی پلاگین FumeFX:
- شبیه سازی فعالیت های سیالات، دود و آتش
- استفاده از قدرت کارت های گرافیک جهت پیش نمایش شبیه سازی سیالات
- پشتیبانی از کانال های مجزا و مستقل رنگ در شبیه سازی
- پشتیبانی از فرمت جدید انتشار دهنده سیستم سیالات
- پشتیبانی از N-sim هدف شبیه سازی با قابلیت یک Grid به چند Grid
- پیش نمایش Turbulence Noise
- پیش نمایش چند دیدی
- پیش نمایش با استفاده از کارت گرافیک و ذخیره سازی به فرمت های Avi و Png در طول زمان شبیه سازی
- دریافت خروجی های بیشتر به منظور MultiPass Compositing
- سریع تر شدن شبیه سازی
- بهبود توابع Motion Blur و بالاتر بودن کیفیت خروجی
- استفاده از پارامترهای متنوع، قابلیت ایجاد تصاویر بسیار زیبا از سیالات مانند دود، مه، آتش، انفجار، بخار و ...
- و ...

Description

FumeFX offers many innovations and artist-friendly improvements that provide unique control over the simulation. Features such as a GPU accelerated Preview Window, simulation of nested grids, support for Space Warp deformers and newly added Effectors will allow you to approach VFX scene construction in a completely different and more flexible manner.
In collaboration with Digic Pictures and Luma Pictures, Sitni Sati has released the FumeFX for Maya. Each of these respectable facilities' pipelines are based on Autodesk's Maya, ensuring that FumeFX for Maya is ready for production environments.

Effectors are the most valuable and the most powerful feature of this release. With just a few mouse clicks, artists can tweak the laws of physics or alter any simulated field based on built-in rules. For example, Effectors can drive setups where vorticity is controlled by velocity, gravity is controlled by smoke color and fire is created in voxels where velocity is above a user-defined threshold. All of this can be further refined by powerful test conditions or even confined to the Effector's gizmo.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری