BackToCAD Technologies Print2CAD 2018 v19.14 x64

BackToCAD Technologies Print2CAD 2018 v19.14 x64

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل نقشه ها و طراح های PDF به فایلهای قابل ویرایش DWG و DXF و بالعکس
  • نسخه :Version 19.14
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : BackToCAD Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ابزاری کارامد جهت تبدیل نقشه ها و طراح های PDF به فایلهای قابل ویرایش DWG و DXF و بالعکس است. این فایلهابه راحتی در نرم افزارهای CAD مانند اتوکد و اینتلی کد قابل ویرایش هستند. این نرم افزار یک برنامه مستقل است و به هیچ نرم افزار CAD ای وابسته نیست. این برنامه به همان خوبی که فایلهای pdf را به DWG/DXF تبدیل میکند قادر به تبدیل معکوس آنها نیز هست. علاوه بر این فایلهای DWG/DXF را به راحتی میتوانید به سایر فرمتهای تصویری مانند TIFF/JPEG و … تبدیل کند.

این برنامه همچنین قادر است فایلهایی با فرمت HPGL را نیزبه فرمت DWG/DXF تبدیل نماید. این نرم افزار از تکنولوژی TrustedDWG شرکت اتودسک استفاده میکند و کارش در تبدیل بی نظیر است، فایلهای خروجی به صورت صد در صد با محصولات اتودسک سازگار هستند. این ابزار همچنین قادر به OCR متون نیز میباشد. متنهای استخراج شده از تصاویر و فایلهای پی دی اف در فرمتی قابل ویرایش به خروجی اضافه میشوند. برنامه از زبانهای انگلیسی و آلمانی به همراه واحدهای اندازه گیری مختلفی استفاده میکند.

محیط برنامه ساده طراحی شده است و مراحل تبدیل با ویزاردهای مرحله به مرحله پیش میرود. در هر مرحله اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده میشود. بر اساس این اطلاعات تنظیمات مورد نظر را انجام میدهید و در نهایت خروجی با کیفیتی تحویل خواهید گرفت. برای استفاده صحیح از این برنامه 28 کلیپ ویدیویی مختلف نیز به همراه آن ارائه شده است که با مشاهده آنها سناریوهای مختلف تبدیل را خواهید آموخت. همچنین قابل ذکر است که این نرم افزار در هنگام تبدل فایلهای PDF لایه ها را تشخیص داده و قادر به جداسازی آنهاست. اشکال هندسی مانند دایره و کمانها نیز به خوبی تشخیص داده میشود و به معادل CAD در فرمتهای DWG/DXF تبدیل میشوند.

Description

Print2CAD is able to convert PDF files into a DWG or DXF file, which can then be imported into any CAD system where it can be edited. Print2CAD is an autonomous and CAD system-independent program. Print2CAD also converts DWG/DXF into PDF, TIFF/JPEG into DWG, DWF into DWG/DXF and HPGL into DWG/DXF.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری