Aiseesoft PDF to SWF Converter 3.0.36

Aiseesoft PDF to SWF Converter 3.0.36

  • کاربرد : تبدیل پی دی اف به فلش
  • نسخه :Version 3.0.36
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Aiseesoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار های تبدیل فایل های PDF به فایل های فلش می باشد که به شما امکان تبدیل فایل های PDF به فایل های فلش با بالاترین کیفیت را می دهد و پس از آن می توانید از دیدن آنها در فلش پلیر لذت ببرید و با دوستانتان در وبسایت ها به اشتراک بگذارید با این نرم افزار شما می توانید صفحات خاص و مورد نظر خود برای تبدیل را انتخاب کنید و یا همه صفحات را انتخاب کنید و با استفاده از سرعت بسیار زیاد این نرم افزار، فایل های خود را تبدیل کنید.این برنامه قدرتمند قادر است تا فرمت های PDF که همان کتاب های الکترونیکی هستند را به فرمت های فلش SWF تبدیل کرده و آنها را در برنامه های فلش پلیر و یا مرورگرهایی که پلاگین فلش پلیر بر روی آنها نصب شده است اجرا کنید

این برنامه می تواند فایلهای PDF را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن برای شما تبدیل کند. با این برنامه شما می توانید صفحات خاص و مورد نظر خود برای تبدیل را انتخاب کنید و یا همه صفحات را انتخاب کنید و با استفاده از سرعت بسیار زیاد این نرم افزار، فایل های خود را تبدیل کنید و فایلهای تبدیل شده را برای دوستانتان ارسال و یا آنها را به اشتراک بگذارید. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به قابلیت تبدیل چندین فایل PDF به یک فایل SWF , امکان نشان دادن پیش نمایش خروجی قبل از تبدیل , پشتیبانی از فایل های PDF از همه زبان ها , سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و… اشاره کرد.



ویژگی های نرم افزار Aiseesoft PDF to SWF Converter
تبدیل فایل های PDF به فرمت SWF
امکان انتخاب صفحه های مورد نظر برای تبدیل
می توانید همه صفحات را انتخاب کنید یا یک صفحه را تبدیل کنید و یا صفحه های مورد نظر را انتخاب کنید.
قابلیت تبدیل چندین فایل PDF به یک فایل SWF
امکان نشان دادن پیش نمایش خروجی قبل از تبدیل
پشتیبانی از فایل های PDF از همه زبان ها
ظاهر کاربر پسندانه (user-friendly) و آسان-به-کار (easy-to-use)
و…

Description

The professional PDF to SWF converting program to bring productive PDF to SWF conversion for Windows.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری