CobraTek WiFi Manager 2.3.3.210 x86

CobraTek WiFi Manager 2.3.3.210 x86

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت شبکه های بی سیم
  • نسخه :Version 2.3.3.210
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : CobraTek
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور مدیریت شبکه‌های بی‌سیم وای فای (WiFi) است. به کمک این نرم افزار، کاربران می‌توانند تمامی شبکه‌های موجود در محدوده اطراف خود را مشاهده کرده و اطلاعات جامعی را از آنان کسب کنند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند تمامی شبکه‌های موجود در اطراف خود را مشاهده کرده و جزئیات هریک را مورد بررسی دقیق قرار دهند. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید کیفیت و قدرت سیگنال هریک از شبکه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و با این کار، بهترین شبکه را برای برقراری ارتباط انتخاب کنید.
رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیباست؛ به نحوی که شما می‌توانید در نهایت سادگی شبکه‌های بی‌سیم موجود در حوالی خود را مشاهده کرده و با کلیک بر روی هریک از آنان، جزئیات مربوطه را مشاهده کنید. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی از قبیل نام شبکه، نوع سیستم امنیتی، الگوریتم رمزگذاری و … را به طور دقیق مشاهده کرده و سطوح امنیتی هریک را مورد بررسی قرار دهید.
ویژگی های نرم افزار CobraTek WiFi Manager :

– نمایش کانکشن‌های برقرار شده

– امکان ساخت یک شبکه مدیریت شده

– امکان جستجوی آی‌پی (IP) بر روی نقشه

– دارا بودن پوسته‌های ظاهری متنوع

– امکان مدیریت پروفایل‌های وایرلس (Wireless)

Description

CobraTek WiFi Manager simply stated, will allow you to manage different aspects of your Wi-Fi network.

It allows for the scanning of passwords, connection to the access point (AP), allows for the creation of a managed network, and can manage multiple wireless profiles. You have a simple GUI that contains a lot of details including Signal Strength, Connection Type, Mode, Time Counters, Security, and more.

CobraTek WiFi Manager contains a large database (130,000 passwords) and provides users with a handy map location search function for easy location details. You can also synchronize databases between other users.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری