RuntimePack 18.7.18

RuntimePack 18.7.18

  • کاربرد : نرم افزار مجموعه DLL و OCX مورد نیاز ویندوز
  • نسخه :Version 18.7.18
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : jameszero.net
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و مهندسی شده برای رفع تمامی ارورهای ران تایم و یا زمان اجرا است. آیا تا به حال به هنگام اجرای یک نرم افزار ، با ارورهای ران تایم مواجه شده اید؟ مشکل اصلی نمایش ارورها نیست؛ مشکل نرم افزاری است که بتواند این مشکل را از برطرف ساخته و فایل های پیدا نشده را جایگزین کند تا نرم افزار مربوطه بتواند به خوبی انجام وظیفه کند. هم اکنون می توانیم این مژده را بدهیم که نسخه جدید نرم افزار RuntimePack به آپدیت جدید و پشتیبانی از Visual C++ 2017 ، قادر است مشکلات جدیدترین نرم افزارها را برطرف کرده و فایل های DLL گم و یا آسیب دیده آنان را جایگزین کند.

پکیج RuntimePack در واقع دارای مجموعه ای عظیم از فایل های DLL از پیش آماده شده متناسب با سیستم عامل های 32 و 64 بیتی است که برای هریک از نرم افزارهایی که دارای این ارورها در زمان اجرا باشند آنان را جایگزین می کند. این نرم افزار مجموعه فایل های دی ال ال پکیج های مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس 2005 تا 2015 را در خود جای داده تا دیگر شاهد هیچ اروری در زمان اجرا نباشید.

Description

Have you ever encountered such a window or a situation where the system can not find the file, and you do not know what application you need to install for this? If yes, then this pack is for you. It will not solve all of the problems but it will solve the most of them.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری