Comodo Dragon 67.0.3369.99

Comodo Dragon 67.0.3369.99

  • کاربرد : نرم افزار مرورگر اینترنت
  • نسخه :Version 67.0.3369.99
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Comodo
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شکی نیست که امروزه اینترنت یکی از مهمترین رسانه های ارتباطی در جهان می باشد و این باعث شده است تا مشاهده و جستجو در صفحات وب بسیار اهمیت داشته باشد. بنابراین وجود یک مرورگر مناسب و پرسرعت برای بازدید و بررسی صفحات وب، برای کامپیوتر شما بسیار ضروری می باشد که البته در این میان باید به مسئله امنیت در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز برخی افراد از طریق اتصال شما به اینترنت نیز، توجه کنید.
Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Comodo Dragon:
- بهبود ویژگی محافظت از حریم خصوصی نسبت به کرومیوم
- تشخیص آسان SSL Certificate
- دسترسی سریع به وب سایت ها
- ثبات بیشتر و استفاده کمتر از حافظه کامپیوتر
- متوقف سازی کوکی های ناشناس به منظور حفظ امنیت بیشتر
- استفاده آسان
- و ...

Description

There is no doubt that the Web has evolved from viewing to doing, and it is today the world's foremost communicative medium. That is why the web browser is arguably the most important program on your computer. However, the Internet represents an insecure channel for exchanging information leading to a high risk of intrusion, fraud, malware attack.
A Chromium technology-based Browser that offers you all of Chrome's features PLUS the unparalleled level of security and privacy you only get from Comodo. Including a greater level of privacy than Chromium technology offers.

The Comodo Dragon has taken the latest Chromium technology and beefed it up in the one way necessary to make it the optimum Browser to use on today's malware plagued Internet. – Superior Security and Privacy.

Here are some key features of "Comodo Dragon":
- Improved Privacy over Chromium
- Easy SSL Certificate Identification
- Fast Website Access
- Greater Stability and Less Memory Bloat
- Incognito Mode Stops Cookies, Improves Privacy
- Very easy to switch from your Browser to the Dragon.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری