Lynda - Fusion 360 Animating Assemblies

Lynda - Fusion 360 Animating Assemblies

  • کاربرد : اسمبلی ها را در نرم افزار Fusion 360 انیمیت کنید
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با انیمیت کردن یک اسمبلی، شما می توانید دستورات و جزئیاتی را نشان دهید که ممکن است در یک طراحی 2 بعدی فراموش شده باشند. شما در طول این دوره ی آموزشی یاد می گیرید که چطور اسمبلی ها را در نرم افزار Fusion 360 انیمیت کنید. مدرس دوره، آقای Jomarc Baquiran برای شروع به سراغ کامپوننت های اسمبلی می رود و مفاصلی که آنها را به یکدیگر متصل می کند را اعمال می نماید. زمانی که اسمبلی آماده شد، شما می توانید شروع به ساخت انیمیشن کنید. آقای Baquiran به شما کمک می کند تا روش های ساخت انیمیشن را یاد بگیرید و نحوه ی ایجاد اسمبلی متحرک تانک را بیاموزید. شما در انتها نیز با روش استخراج انیمیشن در قالب ویدئو آشنا می شوید و نحوه ی ساخت یک انیمیشن تکرارشونده و حرکت سنجی را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

By animating an assembly, you can clearly communicate instructions and details that might be missed in a 2D drawing. In this course, learn how to animate assemblies in Fusion 360. To begin, instructor Jomarc Baquiran goes over assembling components and applying the joints that connect them. Once your assembly is ready, you can start setting up your animation. Jomarc helps you learn your way around the animation workspace, and then shows how to create an animated exploded assembly. After that, discover how to export your animation to video and create a turntable and motion study animation.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری