Lynda - SOLIDWORKS Simulation Dynamic Analysis

Lynda - SOLIDWORKS Simulation Dynamic Analysis

  • کاربرد : آموزش چگونگی آنالیز پویا با استفاده از SOLIDWORKS Simulation
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

به کمک این دوره ی آموزشی یاد بگیرید که چطور با استفاده از SOLIDWORKS Simulation آنالیز پویا انجام دهید. این دوره در ابتدا تئوری علم دینامیک را توضیح می دهد و شما را با حالت های نرمال آنالیز آشنا می کند. سپس مفاهیم آنالیز پویا آموزش داده می شود و مباحثی نظیر استهلاک، مشارکت جرمی، متدهای مودال، و متدهای مستقیم مورد بحث قرار می گیرد. آقای Tony Abbey در ادامه نحوه ی تجزیه و تحلیل موقتی و سیار را آموزش می دهد و شما را با واکنش سیار مودال، واکنش سیار مستقیم، و حرکت پایه در واکنش پویا آشنا می کند. شما در انتهای دوره نیز آنالیز واکنش فرکانسی را یاد می گیرید و با شیوه ی تفسیر نتایج آشنایی پیدا می کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

Learn how to perform dynamic analysis using SOLIDWORKS Simulation. The course starts by covering dynamics theory and normal modes analysis. Dynamic analysis concepts are covered, including damping, mass participation, modal methods, and direct methods. Next, transient analysis is explored, including modal transient response, direct transient response, and base motion in dynamic response. Then, frequency response analysis, followed by how to interpret results.
Topics include:
Analysis of normal modes
Modeling different types of masses
Dynamic analysis
Controlling transient analysis
Analyzing motion of bases
Analyzing frequency response
Interpreting results of analysis
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Santiago
    (11:37)   1399/3/9
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    good

بارگزاری