Sparx Systems Enterprise Architect 14.0.1422 Ultimate

Sparx Systems Enterprise Architect 14.0.1422 Ultimate

  • کاربرد : نرم افزاری برای طراحی نمودارهای UML در فرایند تولید نرم افزار
  • نسخه :Version 14.0.1422
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Sparx Systems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Sparx Enterprise Architect نرم افزاری برای طراحی نمودارهای UML در فرایند تولید نرم افزار که برای تیم های تولید و توسعه نرم افزار مناسب است. Sparx Enterprise Architect با پشتیبانی از UML 2.1 و به همراه محیط کاربری ویژوال و کار پسند و کارایی فوق العاده بالا، به اجرای فرایند مدلسازی در مهندسی نرم افزار کمک میکند.

علاوه بر این Sparx Enterprise Architect از کدهای مهندسی معکوس و استفاده از کد منبع زبان های پرکاربرد مانند Visual Basic ، VB.NET ، Delphi ، Java ، C# ، C++ ، PHP برای دستیابی به مدل اولیه توسعه برنامه فعلی نیز پشتیبانی میکند. پشتیبانی از CORBA و همپنین Python ، به همراه ویرایشگر کد، امکان یک پارچه شدن (integration) با انواع محیط های برنامه نویسی (IDE) ، امکان بررسی همزمان کدها و مدل در یک محیط، سرعت عملیات طراحی و کدنویسی را بسیار بالا میبرد و از جابجایی بین محیط های طراحی و کد نویسی جلوگیری مینماید.

Sparx Enterprise Architect به همراه فرایند مهندسی نرم افزار ICONIX طراحی شده است. اما به هیچ وجه فرایند خاصی وابسته نیست. و شما میتوانید با استفاده از افزودنی های موجود فرایند دلخواه خود را به ان افزوده و از روند مورد نظر خود بهره بگیرید و یا بدون استفاده از رهنمودهای یک فرایند مهندسی نرم افزار تنها از مستندات و نمودارهای قدرتمندش استفاده نمایید.

امکانات و ویژگی‌های Sparx Enterprise Architect:
سازگاری با MS Word
امکان ورود شمای دیتابیس
سرعت بالا
دارای Spell Checker
وارد کردن کدهای باینری از جاوا و .NET
امکان تصویر کدهای XSD و WXSD
پشتیبانی از کدهای مهندسی معکوس در بیش از 10 زبان برنامه نویسی
چند کاربره
تبدیل MDA
تست، ردگیری و نگهداری
امکان Import و استخراج XML 2.1
مدل سازی داده ها، مهندسی دیتابیس
ارائه گزارش در فرمت های HTML و RTF
پشتیبانی از استاندارد UML 2.3
رابط کاربری ساده و بدون نیلز به اموزش
طراحی و توسعه UML
امکان افزودن ضمیمه های مورد نیاز مدل طراحی شده
استفاده از مدل های Dynamic و Logical و Physical

Description

The perfect enterprise wide solution to visualise, analyse, model, test and maintain all of your systems, software, processes and architectures. Enterprise Architect is the ideal platform to help you to stay in control of your workspace, support your colleagues and team, enable collaboration and build confidence within your most complex projects.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری