VovSoft Text Statistics Analyzer 1.7

VovSoft Text Statistics Analyzer 1.7

  • کاربرد : نرم افزار شمارش تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط در یک فایل متنی
  • نسخه :Version 1.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VovSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای محاسبه آمار تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط در یک فایل متنی می باشد. شمارش دستی برای بدست آوردن آمار دقیق این تعداد، در یک متن طولانی، کاری سخت و تقریبا غیرممکن است، اما این نرم افزار محاسبه دقیق و سریع این اطلاعات را برای شما به آسانی انجام می دهد. با استفاده از رابط کاربری ساده این نرم افزار می توانید به راحتی فایل متنی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بارگذاری کنید، سپس با انتخاب دکمه Analyze برنامه شروع به محاسبه و شمارش آمار خطوط و کلمات خواهد کرد و در نهایت نتیجه بدست آمده را در قالب یک پنجره جدید همراه با جزئیات دقیق به شما نمایش می دهد. به این ترتیب علاوه بر مشاهده تعداد کل خطوط، کلمات و کاراکتر ها، قادر به مشاهده آمار تعداد خطوط، کلمات یا کاراکتر های واحد و همچنین تعداد خطوط، کلمات یا کاراکتر های تکرار شده براساس نوع کاراکتر یا کلمه و آمار مربوط به آن خواهید بود. در ضمن نتایج بدست آمده را می توانید جهت تجزیه و تحلیل بیشتر در قالب یک فایل CSV استخراج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Text Statistics Analyzer:
- شمارش تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط در یک فایل متنی
- نمایش تعداد کاراکتر ها، کلمات و خطوط تکراری در یک فایل متنی
- بدست آوردن آمار کاراکتر ها، کلمات و خطوط واحد
- استخراج نتایج خروجی در قالب یک فایل CSV
- رابط کاربری ساده
- و ...

Description

Text Statistics Analyzer is a useful utility for generating quick stats of any text. Char, word and line statistics are available. You can also export the data into CSV file for further analysis.

Even though we might not be aware of it, linguistic habits do characterize each and every one of us, and while in conversations this is a little harder to spot, written text is irrefutable proof of this tendency.
Text Statistics Analyzer is a program that offers to take a look at precisely these characteristics of the written speech, without being a tool addressing strictly professionals.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری