Keyword Researcher Pro 12.100

Keyword Researcher Pro 12.100

  • کاربرد : نرم افزار جمع آوری عبارات از سرویس تکمیل خودکار گوگل
  • نسخه :Version 12.100
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Clever Gizmos
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از مهمترین عناصر در بالا رفتن میزان بازدید از سایت و در نتیجه ارتقای سئوی سایت، کلمات کلیدی است که بعضا بسیار زیاد بوده و یا طولانی هستند که همین امر سازماندهی و به کار بردن آن ها را به امری زمان بر تبدیل نموده است. Keyword Researcher نرم افزاری کاربردی برای ذخیره ی انواع کلمات کلیدی به ویژه کلمات کلید ی طولانی است. این نرم افزار تمامی جملات و کلماتی که گوگل در هنگام تایپ واژه ها به کاربر پیشنهاد می دهد را ذخیره می کند و در نتیجه در انتهای کار کاربر لیستی کامل از تمامی جملات و کلماتی که در گوگل جستجو می شود را در اختیار دارد که می تواند به صورت مستقیم از آن ها استفاده کند و یا در قالب فایل های CSV در نرم افزار Excel از آن ها برای بهینه سازی سئوی سایت بهره ببرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Keyword Researcher:
- جمع آوری کلمه کلیدی در فایل های CSV
- استخراج کلمات کلیدی از سیستم تکمیل خودکار گوگل
- رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی
- ذخیره ی تعداد نامحدودی از کلمات پیشنهادی گوگل
- و ...

Description

Keyword Researcher is an easy-to-use Google Autocomplete scraper. Once activated, it emulates a human user, and repeatedly types thousands of queries into Google. Each time a partial phrase is entered, Google tries to predict what it thinks the whole phrase might be. We simply save this prediction. And, as it turns out, when you do this for every letter of the alphabet (A-Z), then you're left with hundreds of great Long Tail keyword phrases.If you have ever used the infamous Google Keyword Planner, then you need to check out Keyword Researcher! And, get ready to say goodbye to the tedium of manually manipulating CSV files--in complicated Microsoft Excel spreadsheets.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری