Attribute Changer 9.10b

Attribute Changer 9.10b

  • کاربرد : تغییر دسته جمعی خصوصیات فایل ها و فولدرها
  • نسخه :Version 9.10b
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Romain PETGES
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Attribute Changer هنگامی که یک فایل یا فولدر در کامپیوتر خود ایجاد می کنید، توسط ویندوز و بصورت پیش فرض صفاتی مانند تاریخ و زمان نصب یا ایجاد به آن اختصاص پیدا می کند که ممکن است خواهان تغییر آن ها باشید. این کار را توسط خود ویندوز نیز می توان انجام داد اما همانطور که می دانید انجام چنین کارهایی در ویندوز کمی خسته کننده و پیچیده است. Attribute Changer برای شما امکانی را فراهم می کند تا به سادگی قادر به تغییر صفاتی از فایل ها مانند تاریخ ایجاد، آخرین دسترسی و زمان انجام آخرین ویرایش باشید و حتی آن ها را ازحالت System, Hidden و یا Read Only خارج کنید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا نرم افزار را مطابق با اصلاحاتی که می خواهید برای تعداد زیادی فایل یا فولدر انجام دهید، پیکربندی نموده و این گونه آن تغییرات را برای تعداد نامحدودی فایل یا فولدر اعمال کنید .
قابلیت های نرم افزار Attribute Manager
تغییر ویژگی های شناخته شده فایل و فولدرها
اعمال تغییرات گروهی
اصلاح و تغییر تاریخ و زمان نصب یا ایجاد
پردازش فایل های درون یک پوشه
پیکربندی و ذخیره تنظیمات دلخواه در برنامه برای استفاده مجدد
و ...

Description

Attribute Changer is free software for personal and commercial use. It’s highly recommended to download Attribute Changer from this site only to avoid bundled malware and additional, unwanted software. The installer you get from here is checked against virus and malware.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری