EqPlot 1.3.29

EqPlot 1.3.29

  • کاربرد : نرم افزار رسم انواع توابع ریاضی
  • نسخه :Version 1.3.29
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Larry Nylund
  • سال تولید : 2018

توضیحات

تابع به عنوان مفهومی در ریاضیات با هدف توصیف یک کمیت در رابطه با یک منحنی مانند شیب یک نمودار در یک نقطه خاص به وجود آمد. EqPlot نرم افزاری برای رسم سریع و آسان نمودار معادلات و توابع تک مجهولی ساده و پیچیده می باشد و برای افرادی که نیاز به نمایش شکل توابع دارند بسیار مناسب است. این نرم افزار قادر به رسم انواع توابع جبری، مثلثاتی، توابع هذلولی و غیر جبری می باشد که برای کار کردن با آن تنها کافیست معادله خود را با استفاده از عبارات جبری، مجذور، توابع مثلثاتی و ... تعریف و سپس بازه ابتدایی و انتهایی مجهول را تعیین کنید تا برنامه نمودار آن را رسم کند. EqPlot همچنین می تواند نتیجه حاصل از رگرسیون غیر خطی را نیز تحلیل نموده و نتایج عددی از ارزش متغیر و پاسخ معادله ارائه دهد. نتایج حاصل از کار خود را می توانید جهت استفاده مجدد در یک فایل متنی یا گرافیکی ذخیره کنید. همچنین راهنمای جامع آنلاین به راحتی در داخل برنامه قابل دسترس است. این نرم افزار، ابزاری کاربردی برای دانش آموزان و معلمان خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EqPlot:
- رسم انواع توابع جبری، مثلثاتی، توابع هذلولی و غیر جبری
- ذخیره در یک فایل متنی یا گرافیکی
- امکان استفاده از عبارات جبری و توابع مثلثاتی در معادله
- امکان استفاده از مقادیر ثابت عددی نظیر عدد پی
- رسم نمودار در بازه تعریف شده با پشتیبانی از مقادیر منفی
- ارائه نتایج عددی از متغیر و پاسخ آن با فواصل معین
- راهنمای جامع آنلاین
- رابط کاربری قابل درک و راحت
- و ...

Description

EqPlot gives engineers and researchers the power to graphically review equations, by putting a large number of equations at their fingertips. The program is also indispensable for students and teachers.

Understandable and convenient interface
A flexible work area lets you type in your equations directly. It is as simple as a regular text editor. Annotate, edit and repeat your graphings in the work area. You can also paste your equations into the editor panel.
Save your work for later use into a text or graphic file. Comprehensive online help is easily accessed within the program.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری