PCUnlocker WinPE 4.6.0 Enterprise

PCUnlocker WinPE 4.6.0 Enterprise

  • کاربرد : ابزاری مفید برای دور زدن رمز عبور ویندوز
  • نسخه :Version 4.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

PCUnlocker ابزاری مفید برای دور زدن رمز عبور ویندوز و یا ریست کردن آن در مواقع فراموشی است. اگر فردا سیستم خود را روشن کنید و رمز عبور لاگین ویندوز را به یاد نیاورید چه اتفاقی می افتد؟ آیا تا الان پیش بینی چنین شرایطی را کرده اید؟ برنامه PCUnlocker راه حلی مناسب برای این مسئله است. در هر شرایطی اگر رمز لاگین ویندوز حتی اکانت ادمین را فراموش کرده باشید امکان استفاده از سیستم عامل را خواهید داشت. تنها کافی است تا طبق مراحل این برنامه یک دیسک بوت بسازید تا در شرایط اضطراری نجات بخش شما باشد.

این برنامه بعد از نصب میتواند یک دیسک بوتیبل برای شما بسازد که از طریق آن قادر خواهید بود بدون نیاز به دانستن رمزهای ویندوز از ویندوز 2000 گرفته تا xp و ویستا، 7/8/10 وارد این سیستم عاملها شوید. ظاهر این برنامه بسیار ساده و البته زیبا طراحی شده است. شما در چند مرحله قادر هستید دیسک مورد نظر خود را بسازید. توسط این دیسک همچنین امکان ریست کردن رمز عبور سرورهای اکتیو دایرکتوری نیز وجود دارد. این برنامه اهمیتی نمیدهد که اکانت قفل شده مربوط به گروه کاربری استاندارد ویندوز است یا ادمین و یا سایر دامینها.

همه انواع اکانتهای رمز گذاری شده قابل دور زدن هستند. برای ویندوزهای 8 و 10 نیز به راحتی میتوان رمز اکانتهای لوکال و ادمین را ریست کرد. یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه امکان ریست کردن محدودیت تعداد دفعات ورود به ویندوز و یا اکتیو دایرکتوری است. PCUnlocker حتی توانایی ریست کردن پسورد یوزرها بر روی ماشینهای مجازی همچون VMWare، VirtualBox و … را نیز داراست. دیسک بوت امکان کپی شدن بر روی فلش مموری نیز دارد. این فلش مموری نیز قابلیت بوت خواهد داشت و بر روی هر سیستم ویندوزی کار میکند.

Description

PCUnlocker is a bootable utility to bypass / reset forgotten administrator or other user passwords on Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP / 2012 / 2008 / 2003 / 2000 and Active Directory (AD) servers. Instantly unlock your system if you have forgotten Windows password or user account is locked out or disabled.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری