Tipard DVD to iPad Converter 9.2.18

Tipard DVD to iPad Converter 9.2.18

  • کاربرد : مبدل دی وی دی به آیپد
  • نسخه :Version 9.2.18
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : tipard
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Tipard DVD to iPad Converter ابزاری قدرتمند را برای شما فراهم کرده است که با استفاده از آن ها می توانید محتوای DVD های خود را استخراج کرده و آن ها را به فرمت iPad تبدیل کنید. امکان جداسازی فایل های صوتی از DVD نیز وجود دارد. هم چنین این برنامه شما را قادر می سازد که به ویدیو های خود واترمارک اضافه نمایید، آن ها را ببرید، اصلاح کرده یا ترکیب کنید تا ویدویی شخصی و اختصاصی را بدست آورید.

Tipard DVD to iPad Converter هم چنین می توانید میزان روشنایی تصویر، شفافیت و Saturation آن را به شکل دلخواه تنظیم کنید. از قابلیت AMD APP Acceleration و NVIDIA® CUDA technology نیز در نسخه فعلی برنامه پشتیبانی می شود که سبب تسریع در انجام تبدیل ها خواهد شد. اگر دارای موسیقی ای جذاب هستید و می خواهید آن را در آیفون خود گوش دهید، با استفاده از این برنامه می توانید آن را استخراج کرده و پس تعیین محل ذخیره سازی، از آن در آیفون خود لذت ببرید. از فرمت هایی نظیر MPEG-4, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, و M4V برای تبدیلات پشتیبانی می شود. علاوه بر این توانایی گرفتن عکس از بخش محبوب ویدیوی خود و ذخیره سازی آن در پوشه Default را خواهید داشت.



ویژگی های نرم افزار Tipard DVD to iPad Converter :



- اضافه سازی واترمارک به فیلم برای حفظ حقوق کپی رایت

- بریدن و اصلاح کردن ویدیو ها

- ترکیب کلیپ های کوتاه با یک دیگر

- تنظیم کردن پارامتر های مختلف مانند Video Bitrate

- امکان تعیین فرمت ویدیوی خروجی

- امکان اضافه سازی فایل صوتی و زیرنویس دلخواه

- خارج سازی موسیقی ها از DVD ها برای آیپد

- پشتیبانی از تکنولوژی شتاب دهی برای افزایش سرعت تبدیل ها

- تعیین کردن روشنایی و میزان وضوح فایل ها

Description

Tipard DVD to iPad Converter for Mac provides you with powerful converting function, such as convert DVD files to iPad supports formats, like H.264/MPEG-4 AVC, MOV, etc.

Published by:www.tipard.comLicenseSharewareCost$29.00Trial Period:99 DaysOS:Classic / OS XPopularity:18%Support URL:support@tipard.com Tagged with:
mac dvd ipad
mac dvd to ipad
dvd to ipad mac
mac ipad converter
dvd to ipad converter for mac

Also, it can help you get audio formats, including WAV, AIFF, M4A, etc. from DVD. Moreover, it highly supports iPad Air 2, iPad Air, iPad Mini 3/2, iPad 4, iPhone 6/6 Plus/5S/5C, iPod Touch 5 and iPod Nano 7.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری