WiFi Network Monitor 5.0

WiFi Network Monitor 5.0

  • کاربرد : مدیریت و نظارت شبکه بی سیم
  • نسخه :Version 5.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SecurityXploded Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری رایگان و کم حجم ، به منظور مدیریت و نظارت بر شبکه اینترنتی بی سیم شماست. آیا شما نیز دوست دارید که بدانید در هر لحظه از زمان ، چه تعداد و چه نوع دستگاه هایی به شبکه بی سیم شما متصل شده اند؟ امروزه با گسترش شیوه های هک و به چالش کشیده شدن امنیت روترهای اینترنتی ، بسیاری از کاربران از بابت هک شدن و دزدیده شدن حجم اینترنتی شان نگرانی هایی دارند. در این مطلب نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که به کمک آن به تمامی این نگرانی خاتمه خواهیم داد !

WiFi Network Monitor قادر است در هر لحظه از زمان ، دستگاه های متصل به اینترنت بی سیم شما را شناسایی کرده و لیست دقیقی از آنان را برایتان به نمایش بگذارد. این نرم افزار می تواند نوع دقیق دیوایس های متصل شده به شبکه اینترنت از قبیل اسمارت فون ها ، تبلت ها ، کامپیوترهای دسکتاپ یا لپ تاپ را شناسایی کرده و اطلاعات کاملی از آنان را در اختیارتان قرار دهد. از جمله این اطلاعات می توان به آی پی آدرس ، مک آدرس و نام میزبان اشاره کرد.


ویژگی های کلیدی نرم افزار WiFi Network Monitor :

– قابلیت اسکن و نمایش خودکار و سریع دیوایس های متصل به مودم های وایرلس

– امکان تشخیص هکرها

– امکان اسکن اتوماتیک و یا دستی از رنج آی پی های شبکه

– امکان نمایش IP Address, Mac Address, Host Name

– امکان ذخیره سازی گزارشات در فرمت های HTML/XML/TEXT/CSV

Description

Scan your wireless network automatically or by setting an IP range to detect all hosts connected to it and spot the ones unknown
WiFi Network Monitor is a simple, yet efficient application whose main purpose is to conduct a discovery operation for your Wi-Fi connection(s). It is able to scan a given IP address range in order to detect all the hosts connected to a wireless network so that you can identify intruders.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری