IObit Unlocker 1.1.2

IObit Unlocker 1.1.2

  • کاربرد : ابزاری برای حذف فایلها و فولدرها
  • نسخه :Version 1.1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IObit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار IObit Unlocker یک ابزار کوچک اما بسیار کاربردی برای حذف فایل‌ها یا فولدرهایی است که ویندوز در حالت عادی اجازه‌ی حذف آن‌ها را نمی‌دهد. در مقایسه با نرم‌افزارهای زیادی که برای این‌کار وجود دارند این برنامه بهتر و دقیق‌تر عمل می‌کند؛ همچنین این ابزار به‌طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

پیام‌های رایجی که در زمان حذف یک فایل ممکن است نمایش داده شود:

Cannot delete file: Access is denied

.There has been a sharing violation

.The source or destination file may be in use

.The file is in use by another program or user

.Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

‌نکات نرم‌افزار IObit Unlocker :
– در برخی ویندوزها به‌ویژه نسخه‌های 32 بیتی عملکرد IObit Unlocker به‌صورت خودکار است و پس از نمایش پیام خطا نرم‌افزار فعال می‌شود ولی در ویندوزهای 64 بیتی باید به‌صورت دستی از منوی راست‌کلیک فایل یا فولدر مربوطه، اجرا شود.

– این نرم‌افزار نسبت به برنامه‌های مشابه در بسیاری از موارد و برای مثال در مورد خاص حذف فایل ویروسی فعال‌شده در حافظه، به‌خوبی عمل می‌کند.

– در برخی موارد برای کامل‌شدن حذف، راهی جز ریست ویندوز نیست.

– ممکن است برخی آنتی‌ویروس‌ها فایل نصبی IObit Unlocker را اشتباها به‌عنوان ویروس شناسایی کنند، درصورتی که فایل کاملا تمیز است.

Description

Remove any file you want without Windows restricting you for no apparent reasons by simply unlocking the desired files and deleting them

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری