PDF Password Locker & Remover 3.3.1

PDF Password Locker & Remover 3.3.1

  • کاربرد : قفل کردن و حذف پسورد فایل
  • نسخه :Version 3.3.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WonderfulShare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و قدرتمند برای سیستم‌عامل ویندوز است که امکان قفل کردن و محافظت از فایل های PDF را برای شما کاربران عزیز فراهم می‌کند. توسط این برنامه، شما کاربران به آسانی می‌توانید فایل‌های PDF خود را رمزگذاری کرده و یا آن پسوردهای قرار داده شده بر روی آنان را حذف کنید. این نرم افزار با دارا بودن تکنولوژی بسیار پیشرفته برای رمزگذاری فایل‌های PDF، به شما صاحبان اسناد و مقالات دیجیتالی این امکان را می‌دهد که از اسناد خود به خوبی محافظت کنید و از سو استفاده‌های احتمالی جلوگیری نمایید.

علاوه بر این‌ها، صاحبان فایل‌های PDF با رمزهای حفاظتی، می‌توانند به آسانی رمز اسناد خود را حذف کنند تا محدودیت آنان به کلی از بین برود. اگر شما هم به دنبال راهکاری جهت رمزگذاری و یا حذف رمز فایل‌ها هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم PDF Password Locker & Remover را از دست ندهید.


ویژگی های نرم افزار PDF Password Locker & Remover :

– سرعت و سادگی بسیار زیاد

– امکان Drag & Drop مجموعه‌ای از فایل‌ها

– قابلیت رمزگذاری آسان فایل‌های PDF

– دارا بودن 8 حالت مختلف برای تنظیم سطوح دسترسی

– جلوگیری از کپی گرفتن از متون اسناد PDF

– امکان از بین بردن پسورد فایل‌های PDF

– رایگان بودن و عدم نیاز به فعال‌سازی

Description

Effortlessly protect your PDF documents using passwords and specify exactly what sort of operations you allow users to undertake by resorting to this app
Information can be stored in a whole range of file formats. However, PDF files are overall preferred for their professional look and feel, but most importantly for security. In case you want control over the security of your PDF documents, you might want to rely on specialized applications like Wonderfulshare PDF Password Locker & Remover.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری