Outertech Clipboard History Pro 3.47.0

Outertech Clipboard History Pro 3.47.0

  • کاربرد : دسترسی به حافظه کلیپ‌بورد
  • نسخه :Version 3.47
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Outer Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با استفاده از نرم‌افزار Outertech Clipboard History Pro می‌توانید حداکثر به ۲۰ متن کپی‌ شده بر روی حافظه کلیپ‌بورد سیستم دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار می‌توانید از کلید Caps Lock، یک آیکون Tray و یا یک کلید میانبر دلخواه استفاده کنید. با فشردن کلید مورد نظر، یک منوی حاوی متن‌های ذخیره شده به نمایش در می‌آید. در این مرحله، می‌توانید یکی از متن‌های موجود در این منو را با استفاده از صفحه کلید یا ماوس انتخاب کنید تا به داخل برنامه مورد نظر انتقال یابد.
سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
سازگار با تمامی برنامه‌های ویندوز.
امکان تعیین گذرواژه و رمزگذاری AES.
پشتیبانی از کلیپ‌های متنی دائمی (استیکرها).
همگام‌سازی دائمی فضای ذخیره سازی ابری بین چند کامپیوتر.
امکان قرار دادن فیلتر برای آیتم‌های متنی ناخوشایند.

Description

Manage the content of your clipboard and synchronize it so you can access it across various devices using this lightweight application
While it is true that copying the content to clipboard comes with many advantages, one of the limitations you are likely to face is that the storage is limited to only one piece of text at a time.
Clipboard History Pro is a lightweight application that enables you to access multiple text that you previously copied to clipboard, manage and access it whenever the situation calls.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری