Prokon 3.0 SP DC.02.08.2018

Prokon 3.0 SP DC.02.08.2018

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و تجزیه سازه
  • نسخه :Version 3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Prokon Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

PROKON یکی از نرم افزار های تحلیل و طراحی سازه است که طراحی و جزییات بیش از 40 طرح مختلف را پشتیبانی می کند. اولین برنامه PROKON در سال 1989 منتشر شد و امروزه در بیش از 80 کشور جهان استفاده می شود. این نرم افزار مناسب کار های طراحی و حزییات است، اما قدرت اصلی آن به خاطر ادغام تنگاتنگ نرم افزار های تحلیل و طراحی می باشد. در طی دو دهه اخیر PROKON دائم در حال بهبود وضعیت و شرایط طراحی را مهندسان بوده است. PROKON توسط گروهی از مهندسین ساخته شده و هدف اصلی آن مهندسین طراح ساختمان و تکنسین ها می باشد. این نرم افزار پاسخ هایی سریع و قابل اعتماد برای مسایل روزمره طراحی ساختمان ارائه می‌کند.

PROKON برای هر بخش، ماژولی مجزا را ارائه می کند که همگی به صورت یک پارچه کار می کنند. ماژول ها می توانند به تنهایی یا با یکدیگر به کار گرفته شوند. این مجموعه یک جریان کاری قدرتمندی را از تحلیل سازه تا جزییات ارائه می کند. به عنوان مثال شما می توانید از ماژول Concrete Base Design استفاده کنید و همزمان با آن از ماژول Frame Analysis نیز استفاده کنید تا نیروها به صورت اتوماتیک وارد شوند. یا در حالتی دیگر می توانید به صورت دستی آثار سیمان را در Padds بسازید یا اینکه از ماژول Concrete Base Design استفاده کرده تا نقشه و جدول خمش آن توسط نرم افزار رسم گردد.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Prokon :
– تحلیل های فریم و المان محدود

– طراحی اجزای فولادی

– طراحی اتصالات فولادی

– طراحی سیمان پیش بارگذاری شده

– طراحی CAD و بارگذاری شده‌ی سیمان

– طراحی بنا

– کاربردهای دیگر ساختمانی نظیر خواص مقطع ها و دیتابیس مقطع ها

و…

Description

PROKON® Structural Analysis and Design is a suite of over forty structural analysis, design and detailing programs. The first PROKON programs were developed in 1989, and today PROKON is used worldwide in over eighty countries. The suite is modular in nature, but its true power lies in the tight integration between analysis, design and detailing programs.

PROKON has been improving the lives of structural engineers everywhere for more than two decades.

PROKON Structural Analysis and Design

PROKON is developed and supported by a team of professional engineers and intended for use by structural engineers and technicians. The software provides quick and reliable answers to everyday structural engineering problems:
Frame and finite element analysis
Steel member design
Steel connection design
Reinforced and prestressed concrete design
CAD and reinforced concrete detailing
Timber member design
Masonry design
Other structural applications such as section properties calculation and section database
A collection of geotechnical analysis modules is also available as part of the PROKON suite.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری