DUMo (Drivers Update Monitor) 2.16.0.80

DUMo (Drivers Update Monitor) 2.16.0.80

  • کاربرد : نرم افزار به روز رسانی درایورها
  • نسخه :Version 2.16.0.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : KC Softwares
  • سال تولید : 2018

توضیحات

قادر است امنیت کامل سیستم عامل و صحت عملکرد دستگاه های سخت افزاری تان را با به روز نگهداری درایورهای آنان ، به طور کامل تضمین نماید. همواره یکی از مشکلات کاربران برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری ، جستجو و دریافت آخرین آپدیت ها بوده است. یکی از راه حل های جامع برای برطرف سازی این مشکل ، استفاده از نرم افزارهایی ست که این عمل جستجو را تنها با چند کلیک ساده انجام می دهند. بنابراین دیگر نیازی نیست مدت زمان زیادی را صرف جستجو در وب سایت های انگلیسی زبان کنید ، ازین پس می توانید تنها با یک کلیک ، آخرین آپدیت های موجود برای سخت افزارهای سیستم را بررسی و در صورت تمایل آنان را دانلود و نصب نمائید.

یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار ، این است که ضمن بررسی ورژن فعلی درایور نصب شده آن را با آخرین درایورهای ارائه شده مقایسه می کند و پیشنهادات خود را به نمایش می گذارد. این نرم افزار که مخففی از کلمات Drivers Update Monitor است ، حفظ امنیت و سلامت رایانه شما را ضمن به روز رسانی درایورهای سخت افزاری هدف قرار داده است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار DUMo :

– رابط کاربری یوزر فرندلی برای دریافت آپدیت درایورها

– تشخیص اتوماتیک درایور فعلی نصب شده

– پیشنهاد آخرین درایور ارائه شده متناسب با نسخه ویندوز

– دارای سازگاری و صحت عملکرد بیشتر نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه

– دارای نسخه های نصبی و قابل حمل

Description

A user-friendly and intuitive software solution that can help you get details about the drivers currently installed on your computer

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری