idoo Private Disk 4.0.0

idoo Private Disk 4.0.0

  • کاربرد : نرم افزار رمزگذاری داده ها در انواع دستگاه های ذخیره سازی
  • نسخه :Version 4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : idoosoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از بهترین راه ها برای محافظت از داده های شخصی و محرمانه رمزگذاری و استفاده از پسورد برای کنترل دسترسی سایرین به آن هاست. idoo Private Disk نرم افزاری برای رمزگذاری و محافظت از دسترسی کاربران غیر مجاز به داده های محرمانه بر روی حافظه های USB، هارد، کارت های SD و دیگر دستگاه های ذخیره سازی است. با کمک این برنامه می توان قسمتی از داده ها را رمزگذاری کرد در حالی که قسمت دیگر کاملا برای تمامی کاربران قابل دسترسی است و در واقع تنها پارت دلخواهی از داده ها را پسورد گذاری نمود. به علاوه فایل ها و داده هایی که این نرم افزار رمزگذاری می کند بر روی تمامی رایانه ها قابل دسترسی و اجرا هستند بدون اینکه نیاز به نصب نرم افزار جانبی و اضافی داشته باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار idoo Private Disk:
- رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی
- استفاده از آخرین استاندارد ها و الگوریتم های مانند AES256
- پشتیبانی از حافظه های USB، هارد، کارت های SD و ...
- کانال مستقل به منظور بررسی رمز عبور
- تعیین اندازه منطقه امن و عمومی توسط کاربر
- و ...

Description

idoo Private Disk has Various ways to secure data on different devices.
The secure area can only be accessed by inputting a correct password, while the public area can be accessed normally.Easily encrypt USB memories, HDD, SD cards and other storage devices.Multiple secure areas allow you to manage data efficiently.Encrypted devices are applicable on any PC.

Reliability and Effectiveness
The encryption software adopts the US federal AES256 algorithm that securely encrypts all data. The clear interface allows users to easily make changes.

Easy Operation
idoo Private Disk Encryption has a user friendly interface and is easy to operate. Once encrypted, all the data in the secure area will be fully protected.

Features
- Adopts US federal AES256 algorithm
- Encrypts USB memories, HDD, and SD Cards
- Independent channels to verify the password
- User sets the size of the secure and public area

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری