idoo USB Encryption 6.0.0

idoo USB Encryption 6.0.0

  • کاربرد : محافظت از حافظه های فلش
  • نسخه :Version 6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : idoosoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است که به شما این قابلیت را می دهد که یک فضای امن و محافظت شده و همچنین یک فضای معمولی را در فلش مموری خود تعریف کنید. فضای محافظت شده تنها با وارد کردن پسورد قابل دسترسی است در حالی که فضای معمولی اینطور نیست. بدون نیاز به نصب کردن نرم افزارهای جانبی در کامپیوترهای مختلف ، شما تنها با وارد کردن پسورد دقیق ، می توانید به محتویات قسمت محافظت شده دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار ضمن سازگاری با انواع فایل ها ، به شما این امکان را می دهد که انواع فرمت های متنی ، فایل های مالتی مدیا ، فایل های فشرده و … را ار دانواع حافظه های فلش با ظرفیت و برندهای مختلف محافظت کنید.

از آنجا که حافظه های فلش ، به صورت قابل حمل هستند ، ممکن است آنان را در یک کامپیوتر دیگر جا بگذارید و یا آنان را گم کنید. در صورتی که داده های مهم و حیاتی خود را همواره رمزگذاری و محافظت کرده باشید ، هیچ نگرانی ای بابات لو رفتن آنان وجود نخواهد داشت. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیبا است ، هر کاربری می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن ، از دیسک مورد نظر خود محافظت کرده و رمزهایی قدرتمند را برای آن تعریف نماید.

Description

It is your best choice to protect your data on USB drives by idoo USB Encryption Software, which can protect your confidential or important data on USB drives from leakage. Not only would it effectively secure your documents such as MS Word, Excel, PPT or JPEG, PNG, JPG, but also all of any other types of files.
This security software was specially designed for data security when carrying USB drives. With the advanced 256-bit AES on-the-fly encryption algorithm, you may allocate the size of the areas as you need, idoo provides comprehensive and flexible protection. Conveniently, without installing any extra program on your computer, you can open the safe space by entering the correct password.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری