Office 2013-2019 C2R Install Lite 6.4.1.1

Office 2013-2019 C2R Install Lite 6.4.1.1

  • کاربرد : شخصی سازی ویندوز
  • نسخه :Version 6.4.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

MSMG ToolKit ابزاری مناسب برای شخصی سازی، حذف کردن یا اضافه سازی ویژگی ها و Componet های مختلف، فعال سازی یا غیر فعال سازی توانایی های ویندوز می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید WIM Image را به ESD Image تبدیل کنید، فایل های موجود در فایل ISO را خارج کنید یا Microsoft .NET Framework 3.5، Microsoft Data Deduplication، و بسته های زبانی را ادغام کنید. اضافه سازی Tweak ها به برنامه ممکن می باشد و می توان فایل ISO DVD نیز ایجاد کرد. اگر بخواهید می توانید فایل ISO ی خود را بر روی DVD رایت بزنید و یا آن ها را بر روی فلش مموری خود Burn کنید. Load/Unload کردن WIM Image Registry برای اصلاحات ویندوز ممکن می باشد. کامپونت های ویندوز را می توان حذف کرد و آن ها را شخصی سازی نمود. هم چنین اپلیکیشن های متروی ویندوز که به شکل پیش فرض وجود دارند و به شکل معمول قابل حذف نیستند را می توان پاک کرد. در نسخه جدید برنامه، قابلیت حذف کردن Windows Component ها بهینه سازی شده است و عملکرد بهتری را می توان در این زمینه مشاهده کرد.

Description

This program designed for on-line installation and activation Microsoft Office 2013/2016 C2R. You also can create custom installation of Office off-line for using later.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری