Power Plan Assistant 3.2e

Power Plan Assistant 3.2e

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت بهینه انرژی در لپ تاپ
  • نسخه :Version 3.2e
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Power Plan Team
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک راهکار جدید و هوشمندانه در زمینه مدیریت بهینه انرژی در لپ تاپ است. همانطور که می‌دانید، عملکرد باتری لپ تاپ و میزان نگهداری شارژ توسط آن، اهمیت ویژه‌ای برای کاربران دارد. به بیان دیگر، هرچقدر هم که یک لپ تاپ از قدرت پردازشی و گرافیکی بالایی برخوردار باشد، در صورتی که باتری آن نتواند انرژی را تا مدت زمان معینی در خود نگه دارد، تمام امکانات این دستگاه زیر سوال خواهد رفت. به همین جهت، مدیریت انرژی و نگهداری شارژ از اهمیت بسیار بالایی در دستگاه‌های قابل حمل برخوردار است. کاربران همواره در تلاش هستند تا ضمن مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در دستگاه‌های خود، عمر باتری آنان را طولانی‌تر کنند. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، قادر است این امکان را به بهترین شکل ممکن برایتان فراهم آورد.

نرم افزار مذکور به شما این امکان را می‌دهد که پلن‌های مختلفی را برای باتری لپ تاپ خود در نظر داشته باشید که هریک از آن‌ها، دارای تنظیمات مخصوص به خود هستند. به عنوان مثال، هیچ لزومی ندارد که در روشنایی روز، نور پس‌زمینه کلیدهای کیبورد روشن بمانند! شما تنها با یک کلیک می‌توانید حالت روز را برای لپ تاپ خود تعریف کنید تا سریعا تمامی موارد مشابه به کلی غیرفعال گردند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند مدیریت باتری دستگاه خود را بهینه‌سازی کرده و عمر باتری دستگاه خود را ارتقا دهند.


ویژگی های نرم افزار Power Plan Assistant :

– امکان ساخت انواع پلن‌ها برای مدیریت بهینه باتری لپ تاپ

– قابلیت سوئیچ آسان در بین پلن‌ها

– جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی باتری لپ تاپ

– سازگاری با انواع مدل‌های لپ تاپ

Description

Power Plan Assistant is a simple-to-use application with versatile options that helps you activate power plans for various Windows events, whether the laptop is running low on battery (Power Saver) or you want to play a game at maximized performance (High Performance).

It can launch certain programs when enabling a power plan, turn off the monitor, lock the computer or toggle Task View (Alt+Tab) when moving the mouse cursor to the top-left corner of the screen, activate the screensaver, as well as prevent the PC from sleeping.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری