My Family Tree 8.2.0.0 x86

My Family Tree 8.2.0.0 x86

  • کاربرد : ساخت شجره نامه خانوادگی
  • نسخه :Version 8.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Chronoplex Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

تا حالا شده از خودتان و یا از پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزگ و شاید هم از دیگران پرسیده باشید که مثلا سومین جد پدریتان یعنی پدرِ پدرِ پدرتان که بوده است؟!! نامش چه بود؟ اخلاقش چطور بود؟ چه ماشینی داشت و …؟ آیا پاسخ مناسبی دریافت کرده اید؟همه اینها بر میگردد به سابقه ی خانوادگی و اصل و نسب شما که باید خودتان در حفظ آنها کوشا باشید. در فرهنگ لغات و واژه نامه ها، شجره نامه، به نسب نامه،‌ نژادنامه، شجره نسب معنا شده است و در تعریف آن باید گفت که: فهرست نام های پدران و نیاکان و ابا اجداد کسی، به صورت درختی است که نیای اوّلی، اصل و فرزندان به ترتیب شاخه های آن باشند.امروز نرم افزاری قدرتمند برای ساخت شجره نامه خانوادگی را برای دانلود قرار داده ایم. My Family Tree نام نرم افزاری مفید برای ساخت شجره نامه خانوادگی است.با استفاده از این نرم افزار می توانید شجره خانوادگی خود را به صورت تصویری تهیه کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید علاوه بر اطلاعات فردی اشخاص مانند: نام و نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت می توانید مواردی مانند عکس و داستان زندگی فرد را نیز ذخیره نمائید.

برخی از ویژگی های نرم افزار My Family Tree :
ساخت شجره نامه خانوادگی با جزئیات کامل
قابلیت محافظت از اطلاعات ساخته شده درحریم خصوصی
امکان ذخیره و ویرایش فایل های شجره خانواده
قابلیت اضافه کردن استناد های حرفه ای به تحقیقات
قابلیت اضافه کردن تصاویر، صدا، ویدئو و فایل های دیگر به درخت خانوادگی
و…

Description

My Family Tree is an approachable application meant to help users discover their genealogy by assisting them in creating a complex family tree that includes all their relatives.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری