Bitcoin Knots 0.16.2 x64

Bitcoin Knots 0.16.2 x64

  • کاربرد : کلاینت کامل Bitcoin است که ستون فقرات شبکه را ایجاد می کند
  • نسخه :Version 0.16.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Satoshi Nakamoto
  • سال تولید : 2018

توضیحات

گره بیت کوین Bitcoin Knots یک کلاینت کامل Bitcoin است و ستون فقرات شبکه را ایجاد می کند. این سطح بالایی از امنیت، حفظ حریم خصوصی و ثبات را ارائه می دهد. این شامل ویژگی های پیشرفته تر از Bitcoin Core است، اما آنها به خوبی آزمایش نشده است. از فضا و حافظه زیادی استفاده می کند. Bitcoin Knots در ماه دسامبر 2011 به عنوان Bitcoin Next-Test آغاز شد. مخترع آن Bitcoin Next-Test را به “Bitcoin Core “ljr تغییر داد و بعد به Bitcoin LJR تغییر نام داد. تا این که در سال 2016، این پروژه بار دیگر نامگذاری شد به Bitcoin Knots به معنی گره های بیت کوین.

Description

Bitcoin Knots is a derivative of Bitcoin Core (since 2011 December) with a collection of improvements backported from and sometimes maintained outside of the master git tree. More details on the enhancements in Bitcoin Knots are listed below the downloads.

Please note: Bitcoin Knots includes some new features that have not yet been tested to the same extent as those included in Bitcoin Core. While we make a reasonable effort to ensure they are safe, there are no guarantees. Use of Bitcoin Knots is (as with Bitcoin Core) always at your own risk!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری