Vray 3.60.04 For Maya

Vray 3.60.04 For Maya

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : موتور رندرینگ قدرتمند در حوزه مدلسازی سه بعدی
  • نسخه :Version 3.60.04
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Chaosgroup
  • سال تولید : 2018

توضیحات

V-ray یک موتور رندرینگ قدرتمند در حوزه مدلسازی سه بعدی از کمپانی توانمند chaos group است. در واقع تمامی زحمات مدلسازی شما چه در حوزه انیمیشن، چه در حوزه معماری، بازی سازی، فیلمسازی و … در نهایت باید به عنوان یه محصول نهایی رندر بشه و به دست مشتری برسه و این موتور رندرسازی است که حرف آخر رو میزنه. مثلا شما در 3D Studio Max یه مدل سه بعدی درست کردید و منابع نور، بافتهای مختلف و … رو براش تعریف کردید، موقعی که شروع به رندر کردن این مدل میکنید، حجم زیادی از داده ها و اطلاعات به موتور رندرینگ وارد میشه و موتور رندرینگ هم با استفاده از الگوریتمها و محاسبات دقیق خودش خروجی نهایی رو تولید میکنه.

موتورهای رندرینگ زیادی وجود دارن و خودشون به دسته های مختلفی تقسیم میشن، V-ray هم یکی از معروفترین موتورهای رندر سه بعدی unbiased است (unbiased به دسته ای از موتورهای رندرسازی گفته میشه که به خاطر محاسبات دقیق، شبیه سازی های مبتنی بر طبیعت و واقع گرایانه ای دارن). موتورهای رندرسازی unbiased به خاطر محاسبات و پردازشهای زیاد جزئیات معمولا به سیستمهای بسیار قدرتمندی نیاز دارن، حتی در بعضی از مدلسازیها به خاطر جزئیات و نورپردازی های بسیار زیاد و ظریف ممکنه رندر کردن تنها یک فریم به چندصد ساعت زمان نیاز داشته باشه.

موتور V-ray سعی کرده بین کیفیت و سرعت رندر توازنی برقرار کنه و تاکنون هم موفق بوده، رندرهایی که با این موتور گرفته میشه قابل قبوله و در رشته هایی مثل معماری که سرعت عمل در کنار کیفیت مناسب مهمه، V-ray انتخاب خوبیه طوری که الان V-ray در اکثر نرم افزارهای معماری محبوبیت فراوانی پیدا کرده. همونطور که میدونید رشته های تخصصی مختلف، نرم افزارهای مختص خودشو رو دارن، V-ray هم در قالب یک پلاگین برای نرم افزاری مختلفی عرضه شده مثلا 3ds Max,Cinema 4D,Maya,Modo,Nuke,Rhinoceros,SketchUp,Softimage,Blender و … و هر نرم افزاری برای مصارفش میتونه از تواناییهای خوب این محصول استفاده کنه. در ادامه تعدادی از نمونه کارهای حیرت انگیز این موتور رندرینگ رو برای شما قرار دادم.

امکانات و ویژگی های V-Ray :
رندرینگ واقع گرایانه و مبتنی بر قوانین فیزیک طبیعت
تنظیمات سرراست و راحت
رابط کاربری آسان
پشتیبانی از لنز افکت های مختلف
بازدهی و سرعت مناسب در پردارش و رندرسازی
Path Tracking دو طرفه و دقیق
پشتیبانی از روشهای مختلف image sampling
استفاده از منابع نوری دقیق و مبتنی بر قوانین فیزیک
سایه زنی های دقیق و زیبا
نمونه زنی خوب صحنه های تاریک و روشن
و…

Description

V-Rаy for Maya's production-proven ray traced rendering comes with a full suite of tools to create professional photoreal imagery and animations.V-Ray for Maya is built to handle the absolute toughest projects and largest scenes.V-Ray for Maya has multicore CPU and GPU-accelerated rendering engines for optimized speed and scalability.Real-time look development with interactive lighting, shading and rendering.Integrated seamlessly into Maya and designed to fit any production pipeline.Top artists and studios rely on V-Ray for Maya to create award-winning animation & visual effects.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری